کلینیک دندانپزشکی پارسه

لطفا اعلام کنید از طریق سایت کرج تبلیغ آشنا شده اید.
چت واتسپ درخواست تماس | وبسایت اینستاگرام لینک با موفقیت کپی شد. نمایش روی نقشه
آدرس :
کرج ، بلوار ملاصدرا ، نبش چهار راه نبوت ، برج پارسه ، طبقه اول
تصاویر 15 تصویر

توضیحات

کلینیک دندانپزشکی پــارســـــه

ارائه خدمات تخصصی دندان توسط متخصصین و فوق تخصص های دهان و دندان

خدمــات مرکز:
اصلاح خط لبخند درمان ریشه دندان
فلوراید تراپی اورتودنسی پیشگیری
فیشورسیلانت چکاپ دوره ای
عصب کشی دندان کامپوزیت ونیر
جراحی زیبایی لثه درمان پوسیدگی دندان
جرم گیری دندان جراحی دندان عقل
سایر خدمــات مرکز:

☑ لمینیت دندان :
که با نام ونیرهای پرسلن شناخته می شوند، پوسته های نازکی هستند که توسط مواد رنگی دندان براساس نیازهای فردی طراحی شده اند. این پوسته ها به سطح جلویی دندان ها متصل می شوند تا رنگ، شکل، اندازه یا طول آنها را تغییر دهند و موجب بهبود ظاهر فرد شوند.

☑ ایمپلنت دندان :
جایگزین ریشه دندان می شود، پایه محکمی را جهت فیکس و ثابت شدن دندان در جای خود ایجاد می کند و از لحاظ ظاهری، مشابه دندان طبیعی می باشد.

☑ دندانپزشکی کودکان :
بسیاری از افراد متوجه نمی شوند که دندان های شیری کودکان آنها چگونه بر روی سلامت دهان و دندان آنها در طولانی مدت تاثیر می گذارد به همین دلیل نیاز مداوم برای آموزش بیشتر شیوه هایی مانند تکنیک های مناسب برای مسواک زدن و استفاده از نخ دندان، برای حفظ سلامت دهان و دندان مؤثر می باشد. اولین دیدار با دندانپزشک فرصت خوبی برای والدین است تا بتوانند بهترین راه مراقبت از دندان های فرزندان خود را آموزش ببینند.

☑ ارتودنسی دندان :
از ارتودنسی در دندانپزشکی به منظور بهبود زیبایی ظاهری و تراز دندان ها و هم چنین اصلاح مشکلات جویدن استفاده می شود. از دیگر مزایای ارتودنسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصلاح فشردگی دندان ها و صاف و مرتب شدن شان
  • کاهش احتمال بروز آسیب به دندان های جلو آمده
  • بهبود زیبایی به خصوص هنگام خندیدن
☑ بلیچینک دندان :
بارها و بارها با دیدن سلبریتی ها و خواننده ها آن چیزی که به ذهنتان خطور کرده این بوده است که چطور دندان هایی به این سفیدی دارند، تلاش فکری سطحی، ما را به این نتیجه می ساند که حتما خمیر دندان خوبی استفاده می کنند، اما خامی این فکر امروزه برای ما پخته شده، چرا که هم اکنون بسیاری گوگل را بالا و پایین می کنند تا مرکز معتبری را برای انواع روش های سفیدی و مرتب کردن دندان هایشان پیدا کنند.
☑ روکش زیبایی دندان :
دندانپزشک شما ممکن است توصیه کند که روکش زیبایی دندان را تحت یکی از دلایل مختلف قرار دهید: یک دندان بسیار ضعیف دارید که باید محافظت شود یا نیاز به یک بریج دندانی دارید. شما یک دندان دارید که بسیار تغییر رنگ داده است یا می خواهید یک روکش دندان را به دلایل زیبایی قرار دهید.

☑ جراحی لثه:
در صورت بروز بیماری لثه ، چندین نوع جراحی لثه وجود دارد که ممکن است دندانپزشک شما توصیه کند. شایع ترین علت بیماری لثه زمانی است که باکتری ها بیش از حد در دهان شما ایجاد می شوند و پلاک اضافی ایجاد می کنند و بدن شما قادر به مقابله با عفونت نیست. با این وجود برخی از عوامل، از جمله داروها و بیماریهای مزمن، می توانند فرد را مستعد ابتلا به بیماری های لثه کنند، حتی اگر او از یک برنامه روتین کامل به منظور مراقبت از دهان و دندان ها پیروی کند.

سوالات متداول کلینیک دندانپزشکی پارسه

ارائه خدمات تخصصی دندان توسط متخصصین و فوق تخصص های دهان و دندان | دندانپزشکی کودکان و بزرگسالان | لمینت | کامپوزیت | دندانپزشکی زیبایی | جراحی لثه و ...

اطلاعات تماس «کلینیک دندانپزشکی پارسه» در بالای همین صفحه قابل مشاهده میباشد.
دیدگاه ها
دیدگاهتان را بنویسید
حمید رضا سعادتی
شرایط اقساطی برای جراحی دندان کودکان (کشیدن کل دندان ها )صورت میگیرد؟ اصلا همچین امکانی وجود داره؟ شما جایی رو واسه این جراحی به صورت اقساطی پیشنهاد میکنید
کلینیک دندانپزشکی پارسه سلام شبتون بخير در شرايط خاص كه پزشك تشخيص به كشيدن كل دندان ها بدن بله اين كار انجام ميشه ولى حتما بايد بررسى بشه اگر نياز باشه تحت بيهوشى انجام بشه معرفيتون ميكنيم به مركز مخصوص به اين كار
سینا عباسی
با بیمه تکمیلی پارسیان هم قرارداد داره انلاین هست و اینکه ارتودنسی انلاین با بیمه تکمیلی کار میکنه؟
کلینیک دندانپزشکی پارسه سلام كلينيك ما با هيچ بيمه اى قرارداد نداره اگر تمايل داشتين بعد از اتمام كار فاكتور و عكس قبل و بعد درمان رو خدمتتون ارائه ميكنيم كه هزينه رو از بيمه دريافت كنين
محیا
در کل رضایت بخش هست
کلینیک دندانپزشکی پارسه رضايت شما باعث افتخارمجموعه ماست
کورش حبیبی پور
سلام خسته نباشی میشه لطفاهزینه های ترمیم وروکش دندان رابفرمایید
کلینیک دندانپزشکی پارسه سلام شبتون بخير لطفا با شماره هاى كلينيك تماس بگيرين
فرنگین سخت
سلام خسته نباشید یکی از دندان عقل من خراب شده میشه بکشم بسیار به عذاب هستم بااون دندان
کلینیک دندانپزشکی پارسه سلام بايد گرافى تهيه بشه اگر قابل نگه دارى باشه كه درست ميكنيم اگرقابل نگهدارى باشه كشيده نميشه
جمالی
سلام خسته نباشید من یکی از دندان‌هام خیلی کم یعنی شاید مثلا یک هشتم دندانم پشت دندان کناریش است آیا این باعث میشه که پوسیده بشه؟ اگه مسواک بزنم و نخ دندان بکشم باز هم احتمال داره پوسیده بشه؟؟؟؟
کلینیک دندانپزشکی پارسه سلام شبتون بخير اگر معاينه ي كلينيكي انجام بشه ومورد دندان بررسي بشه خيلي بهتر ميتونيم راهنماييتون كنيم ولي بله حتما استفاده مداوم از نخ دندان وبعد مسواك و دهانشويه خيلي خيلي احتمال پوسيدگي دندانها روكاهش ميده.
سمیرا کیانفر
طرف قرار داد با بیمه دانا بصورت انلاین هست
کلینیک دندانپزشکی پارسه سلام شبتون بخير خير كلينيك با هيچ بيمه اى قرارداد نداره اگرتكميلي دارين مدارك جهت بيمه ارائه ميشه
(امتیاز 4.8 | 1509 رای)
افزودن مجموعه شما به دندانپزشکی