🍺معرفی بهترین رستوران ها و کافی شاپ های مهرشهر

رستوران 9/13/2020 3:57:35 PM نمایش : 41531 زمان مطالعه : 7 دقیقه لینک با موفقیت کپی شد.
مهرشهر به خاطر بافت زیبا و آب و هوای خوبش، طرفداران زیادی داشته و بسیاری از افراد برای سکونت یا تفریح مهرشهر را انتخاب می کنند. همین موضوع باعث شده رستوران ها و کافی شاپ های خیلی خوبی در این محله بوجود بیاید که پاسخگوی هر نوع سلیقه ای می باشد. ما در این مقاله سعی کرده ایم بهترین رستوران ها و کافی شاپ های مهرشهر را معرفی کرده و به سوال همیشگی رستوران (یا کافی شاپ) کجا بروم؟ جواب بدهیم.
🍺معرفی بهترین رستوران ها و کافی شاپ های مهرشهر

کافه رستوران دنیز

آدرس: فاز 2 مهرشهر، بلوار شهرداری، کوچه 216
مناسب برای: کسایی که سنگین سلیقه هستن و دنبال جاهای خاص می گردن.

رستوران دنیز

این رستوران اولین کافه رستوران کف آکواریومی ایران است و محیط خاص و متفاوتی دارد. در نگاه اول ورودی این رستوران با نمای سنگ و چوبی که دارد بین بقیه ساختمان های سفید و مرمری داخل کوچه، شما را به خودش جذب می کند. بعد از آن وقتی که وارد حیاطش می شوید، کف آکواریومی، ماهی های کوچکی که از این سو به آن سو می روند و آلاچیق های زیبایی که برای نشستن وجود دارند، همگی شما را تحت تأثیر قرار می دهند. زمانی که از پله ها بالا بروید وارد محیط داخلی رستوران می شوید که با قاب های زیبا، نقش هایی از کشتی، ماهی و تلسکوپ، تزئین شده و همگی تداعی گر فضای داخلی یک کشتی تفریحی بزرگ است. در محیط داخلی این رستوران جزئیات زیادی به کار رفته است و اگر کمی دقت کنید ماکت کشتی، تیوپ نجات غریقی که به دیوار چسبانده شده، گرامافون کوچک و هیزم هایی که انگار آماده سوختن هستند را می بینید. 
همچنین این رستوران در کنار فضای بی نظیرش، غذاها و نوشیدنی های با کیفیتی دارد و برای برگزاری جشن تولد، جشن سالگرد و انواع مهمانی استفاده می شود.

 

کافه رستوران ونهان

آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، ابتدای خیابان 216 غربی
مناسب برای: اون دسته از افرادی که ترجیح میدن غذاشونو توی محیط باز بخورن.

رستوران ونهان

آن چیزی که ونهان را به یک محیط خاص تبدیل کرده، فضای زیبا و معماری جذابش می باشد. نرده های سفید، محیط سرسبز، صندلی هایی که در محیط بیرونی قرار گرفته اند، گلدان های شمعدانی روی پله ها، خانه چوبی گنجشک و کنده های چوبی که برای تزئین فضا استفاده شده اند، همگی یک فضای باصفا و دلنشین را بوجود آورده اند که مثل یک باغ خانوادگی، گرم و صمیمی به نظر می رسد. اگر به رستوران ونهان بروید می توانید بسته به شرایط آب و هوایی از محیط بیرون برای نشستن استفاده کرده و در کنار غذا خوردن، عکس های زیبایی بگیرید.
همچنین این رستوران شعبه دیگری در گوهردشت دارد که در خیابان اصلی، خیابان داریوش قرار گرفته است و البته لازم به ذکر است که افراد زیادی هم از تهران به این رستوران می آیند.

 

کافه رستوران بونو

آدرس: مهرشهر، فاز 1، بین خیابان 100 و 101
مناسب برای: کسایی که غذاهای ایتالیایی دوس دارن

کافه رستوران بونو یک رستوران ایتالیایی است که علاوه بر غذاهای متنوع و خوشمزه، منوی کافی شاپ و قلیان هم دارد. یکی از نکات جالب این رستوران ورودی آن است که در اولین نگاه شبیه خانه شکلاتی هنسل و گرتل به نظر می رسد با این تفاوت که به جای شکلات از چوب استفاده شده است. البته به جز ورودی جالب این رستوران، محیط داخلی زیبای آن هم که از دکوری چوبی استفاده کرده اند، توجه شما به خودش جلب می کند.

 

رستوران هندی بومبای

آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان دویست
مناسب برای: اون دسته از افرادی که همیشه دلشون می خواسته یه سفر به هند داشته باشن.

بومبای اسم یکی از شهرهای هند می باشد که در گذشته با نام بمبئی شناخته می شده است. رستوران بومبای اولین و تنها رستوران هندی کرج است و زمانی که وارد این رستوران می شوید، انگار به یک هند کوچیک سفر کرده اید و می توانید از محیطی جذاب، موزیکی مناسب، غذاهایی خوشمزه و رایحه عود های هندی لذت ببرید. این رستوران زیر نظر شف راج راه اندازی شده است و طراحی داخلی بسیار زیبایی دارد. نکته جالب درباره این رستوران این است که غذاهای تخصصی تنوری را داخل تنورهای گلی و ایستاده درست می کنند و ادویه هایشان مستقیما از هند می آید. همچنین از آنجایی که 38 درصد مردم هند گیاه خوار هستند و به غذاهای گیاهی توجه ویژه ای دارند، این رستوران هم غذاهای گیاهی خوشمزه و متنوعی را در منوی غذایی خودش قرار داده است.
چیکن تندوری (مرغ تنوری)، بن تیکا با اسکوپ بریانی و باتر چیکن کاری (خورشت هندی با خامه و سه نوع شیره) از جمله بهترین غذاهای این رستوران محسوب می شوند. و البته طعم منحصر به فرد نان های تازه بومبای را هم نباید فراموش کرد.

 

رستوران ایتالیایی نیوسنس

آدرس: مهرشهر، بلوار دانش شرق، خیابان دانش، پلاک 8
مناسب برای: کسایی که هم غذای ایتالیایی میخوان هم قیمت مناسب.

شهرت این رستوران ایتالیایی به سالاد سزار، استیک و پیتزاهای خوشمزه اش می باشد. به علاوه حجم غذاهای این رستوران نسبت به قیمیت غذاها مناسب است و همین موضوع باعث شده به عنوان رستورانی با قیمت مناسب شناخته شود. یکی دیگر از نکات خوب این رستوران نوشیدنی های طبیعی آن است که جایگزین مناسبی برای نوشابه می باشد.

 

رستوران آرشاویر

آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، انتهای دویست شرقی
مناسب برای: کسایی که دنبال غذای با کیفیت با قیمت مناسب هستن

این رستوران تازه تاسیس غذاهای متنوع و با کیفیتی دارد که قیمتشان هم مناسب است. همچنین این رستوران یک قسمت سالاد بار و کافی شاپ هم دارد که برای دورهمی های دوستانه گزینه مناسبی می باشد.

 

کافه نون پنیر

آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، بین خیابان 212 و 214
مناسب برای: دورهمی دوستانه

کافه نون پنیر مانند یک ساندویچ نون پنیر در کنار سادگیش، صمیمیت خاصی دارد و برای یک دورهمی دوستانه عالی به نظر می رسد.

 

کافه پیاده رو

آدرس: مهرشهر، بلوار ارم، انتهای خیابان 117
مناسب برای: کسایی که دنبال یک محیط دنج هستن

کافه پیاده رو میز و صندلی های جالبی دارد که انگار یک نجار خوش ذوق و هنرمند آن ها را با دست شکل داده است. شکل های هندسی نامنظم صندلی ها، پایه هایی که از تنه درخت درست شده اند، پارکت چوبی، قاب عکس های قدیمی روی دیوار و پیانوی فانتزی که گوشه کافه گذاشته شده است، همگی فضای کلاسیک و جالبی را بوجود آورده اند.

 

کافه تایم

آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان 203
مناسب برای: کسایی که فضاهای مدرن و هنری رو می پسندن

دلیل نامگذاری این کافه شاید ساعت بزرگی است که پشت ویترینش قرار گرفته و توجه افراد را به خودش جلب می کند. به طور کلی آن چیزی که در نگاه اول از این کافه می توان دید، ساعت بزرگی پشت شیشه، خط نوشته های زیبایی روی حد فاصل میان دو طبقه، پله های مارپیچی به سمت بالا و پیانوی سفید رنگی در طبقه پایین است. همه این موارد به علاوه میز و صندلی های چوبی و مبل های راحتی با دسته های پهن چوبی باعث شده اند این کافه، فضای هنری و مدرنی داشته باشد و افراد زیادی را به خودش جذب کند.

 

نورث کافه

آدرس: مهرشهر، بلوار ارم، روبروی سه راه شهرداری، مجتمع پاسارگاد
مناسب برای: اون دسته از افرادی که ویو و منظره خیلی براشون مهمه

دیدن منظره زیبایی از باغ سیب مهرشهر باعث خاص شدن این کافه شده است. کافه نورث نمای بیرونی چوبی و آجری دارد و در قسمت بیرونیش میز و صندلی هایی برای نشستن قرار داده اند. فضای داخلی این کافه از دیوار های زرشکی، میز و صندلی های قهوه ای و سفید، نورپردازی جالب و قاب عکس هایی که قابشان با صندلی ها ست شده، تشکیل شده است.

 

کافه گپ

آدرس: مهرشهر، چهارباندی، خیابان صد غربی، پیچک دوم، کوچه فرعی اول
مناسب برای: گپ و گفت دوستانه

فضای بیرونی کافه گپ با درختچه های کوچکی تزئین شده است که محیط را زیبا جلوه می دهد.  و در محیط داخلیش از میز و صندلی های چوبی استفاده شده است. این کافه دقیقا مناسب دورهمی های دوستانه است و نوشیدنی های سرد و گرم، میان وعده و سرویس قلیان عربی ارائه می دهد.

کافه گپ

854 نفر این مطلب را پسندیده اند.