راه اندازی وبسایت دکتر محبوبه آقاجانی متخصص داخلی در کرج

رپورتاژ 2/21/2021 11:27:09 AM نمایش : 1418 زمان مطالعه : 3 دقیقه لینک با موفقیت کپی شد.
امروزه و در دنیای نوین، به ویژه در دورانی که پاندمی ویروس کووید 19 باعث قرنطینه های طولانی و الزام به فاصله اجتماعی گردیده است. یکی از نیازهای بیماران و مبتلایان به انوع بیماری های داخلی دسترسی به پزشکان و نوبت گیری به صورت آنلاین و استفاده از مطالب مفید مربوط به پزشکان متخصص است.
راه اندازی وبسایت دکتر محبوبه آقاجانی متخصص داخلی در کرج

در راستای فراهم سازی این امر در کلانشهر کرج و برای دسترسی بیماران به یکی از پزشکان متبحر و مجرب این شهر، برای تشخیص و درمان طیف وسیعی از بیماری ها، وبسایت خانم دکتر محبوبه السادات آقاجانی از پزشکان متخصص داخلی در کرج و دارای بورد تخصصی به آدرس  www.dr-aghajani.com راه اندازی شده است.
مراجعین محترم می توانند در این وبسایت علاوه بر نوبت‌گیری به صورت اینترنتی و اطلاع از ساعات کاری سرکار خانم دکتر آقاجانی، از مطالب مفید پزشکی و علمی نیز استفاده کنند و در صورت نیاز به ارتباط مستقیم و حضوری از اطلاعات تماس و آدرس مطب دکتر آقاجانی بهره مند گردند.

تحصیلات و سوابق  کتر محبوبه السادات آقاجانی

سرکار خانم دکتر آقاجانی دارای بورد تخصصی در پزشکی داخلی بوده و سال ها به عنوان فوکال پوینت علمی دیابت در استان البرز و شهرستان کرج  مشغول به فعالیت بوده اند.
همچنین لازم به ذکر است که ایشان به مدت 2 سال ریاست بخش همودیالیز بیمارستان علوم پزشکی کرج را عهده دار بوده و به مدت سه سال نیز، بعنوان مسئول کلینیک دیابت بیمارستان در حال خدمت به مردم شریف این استان بوده اند.
انجام وظیفه به عنوان معاونت درمانی بیمارستان، به مدت سه سال از دیگر سوابق علمی و پزشکی ایشان است. اکنون نیز ایشان، با حضور در مطب و ویزیت روزانه مراجعین گرامی در کرج و شهرهای اطراف، به مداوا، بهبود و رسیدگی به بیمارانی می پردازند که با توجه به دانش و سوابق علمی ایشان و اعتماد به سال‌ها طبابت صادقانه، برای درمان مراجعه می کنند.

مطب خانم دکتر آقاجانی در بلوار هفت تیر، به راحتی و از تمام نقاط شهر بزرگ کرج قابل دسترسی و مراجعه بوده و در روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از  ساعت 9 الی 13 و در روزهای چهارشنبه‌ها از ساعت 11 الی 13، به روی مراجعین و بیماران عزیز باز می‌باشد.

چرا پزشک داخلی و چرا انتخاب بهترین پزشکان؟

یکی از گسترده‌ترین و در عین حال، مهم‌ترین رشته های تخصصی در پزشکی، پزشکان داخلی هستند. زیرا با سال‌ها تحصیل، مطالعه و طبابت در مورد اندام مختلف داخلی بدن و احاطه به عملکرد و بیماری‌های مختلف سیستم بدن انسان با آن سر و کار دارد، می توانند به تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌ها اقدام نمایند.
یک متخصص داخلی به پزشکی گفته می شود که ارزیابی، تشخیص و درمان غیر جراحی بیماری‌ها و آسیب بسیاری از سیستم داخلی بدن را بر عهده دارد. این متخصصان به ویژه برای بزرگسالانی که طیف گسترده‌ای از مشکلات مرتبط به اندام های داخلی را دارند، می توانند اقدامات مراقبتی و درمانی ارائه می‌دهد.
لذا مراجعه به یک پزشک داخلی، به عنوان یک پزشک شخصی که عمدتا روابط طولانی و صمیمانه‌ای در طول عمرمان با وی خواهیم داشت و بارها برای درمان انواع دردها و بیماری‌ها به او مراجعه خواهیم کرد، امری مهم و حیاتی می‌باشد.
انتخاب یک پزشک با تجربه که سالها سابقه علمی و پشتوانه تجربه طبابت را در کارنامه دارد یکی از مهم‌ترین اقدامات پزشکی هر فرد در طول زندگی اوست. دکتر محبوبه السادات آقاجانی، به عنوان یکی از موفق ترین پزشکان زن استان البرز و کلانشهر کرج، یکی از این پزشکان متعهد و متبحر هستند.

یک متخصص داخلی چه بیمارانی را ویزیت می‌کند؟

متخصصان داخلی در پیشگیری، تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌های بزرگسالان فعالیت دارند. در اینجا به بررسی برخی از این بیماری‌ها، که توسط یک متخصص داخلی تشخیص داده و درمان می‌شوند، می‌پردازیم.

  • درمان و تشخیص برونشیت‌ها، آسم و عفونت‌های حاد تنفسی
  • درمان بیماری‌های آنژین، فتق هیاتال، بیماری‌های کیسه صفرا
  • تشخیص و درمان انواع بیماری‌های دستگاه گوارشی
  • درمان اختلالات داخلی مثل فشار خون بالا، بیماری قلبی، دیابت، مشکلات ریوى و کلیوی 
  • درمان و ترمیم انواع زخم‌ها
  • تشخیص و درمام انواع بیماری قند و دیابت
  • درمان و بررسی کلسترول و تری گلیسیرید بالاى خون
  • بهبود و درمان پرکاری یا کم کاری تیروئید
  • تشخیص و درمان انواع آنفلونزا و سرماخوردگی
  • درمان انواع دردهای مفصلی و آرتروز
  • مشاوره در مورد رژیم‌های غذایی، فعالیت‌های بهداشت و پیشگیری از بیماری‌ها 
  • ایمن سازی بیماران و مراجعین جهت محافظت آن‌ها از بیماری‌های قابل پیشگیری
  • ارجاع بیماران بنا بر تشخیص به متخصصین دیگر 
  • مشاوره به پزشکان دیگر جهت تشخیص بیماری‌های دشوار

موارد فوق تنها تعدادی از انواع بیماری‌ها و اختلالاتی هستند که یک پزشک داخلی می تواند در تشخیص و درمان آن، به بیماران کمک رسانده و جهت رسیدن به سلامتی کامل بر آن نظارت داشته باشد.
رشته داخلی در پزشکی یک رشته گسترده است، بنابراین کار یک متخصص داخلی در عین اهمیت فراوان، بسیار متفاوت و متغیر است. به عنوان مثال، آن‌ها می‌توانند همزمان یک بیمار مبتلا به دیابت و یا بیمار دیگری با عفونت گوش را درمان کنند.
لذا وجود یک متخصص داخلی به عنوان پزشک معتمد برای شما و خانواده شما، یک امر حیاتی و مهم است.

176 نفر این مطلب را پسندیده اند. مطلب را می پسندم