🍕کدام رستوران و کافی شاپ گوهردشت بهتر است؟

رستوران 9/14/2020 2:54:06 PM نمایش : 11311 زمان مطالعه : 9 دقیقه لینک با موفقیت کپی شد.
گوهردشت مراکز خرید معروف و متنوعی دارد و روزانه افراد زیادی برای پاساژ گردی و خرید به این مراکز سر می زنند اما از آنجایی که خرید و پاساژ گردی افراد را خسته و گشنه می کند، وجود رستوران یا کافی شاپ خوب در نزدیکی آن مراکز خرید و پاساژ ها مهم است. و یکی از مزیت های گوهردشت این است که علاوه بر مراکز خرید خوب، رستوران ها و کافی شاپ های خیلی خوبی هم دارد و ما می خواهیم در این مقاله بهترین رستوران ها و کافی شاپ های گوهردشت را معرفی کنیم.
🍕کدام رستوران و کافی شاپ گوهردشت بهتر است؟

رستوران روما

آدرس: گوهردشت، بلوار موذن، روبروی دانشگاه آزاد، ساختمان خلیج فارس
مناسب برای: همه سلیقه ها به جز دانشجو ها

رستوران بین المللی روما علاوه بر اینکه یکی از بهترین رستوران های گوهردشت محسوب می شود، پا را فراتر گذاشته و یکی از بهترین رستوران های کرج هم به شمار می رود. روما منوی غذایی متنوعی دارد و غذاهای ایرانی، دریایی، برگر، پاستا، ساندویچ و استیک ارائه می دهد. و دقیقا به خاطر همین تنوع غذایی بالای آن است که می گویم این رستوران برای تمام سلیقه ها مناسب است. همچنین رستوران روما روبروی دانشگاه آزاد قرار دارد اما به خاطر سطح قیمت هایش معمولا یک رستوران دانشجویی محسوب نمی شود.
اگر اهل رستوران رفتن باشید حتما می دانید که رفتار پرسنل و نحوه سرویس دهی چقدر اهمیت دارد. و دیگر ویژگی مثبت رستوران روما، سرویس دهی عالی و رفتار خیلی خوب پرسنلش می باشد.

رستوران روما

 

کافه رستوران بی بی

آدرس: گوهردشت، بلوار موذن
مناسب برای: کسایی که دلشون برای دست پخت خونگی تنگ شده

کافه رستوران بی بی که اکثرا آن را با نام غذای خانگی بی بی می شناسند در ابتدا رستوران کوچکی در زیرزمین بوده و به خاطر طعم عالی غذاهایش طرفداران زیادی پیدا می کند. اما مدتی بعد صاحب این رستوران تصمیم گرفت یک محیط لوکس تر برای رستورانش ایجاد کند. و امروز با نام کافه رستوران بی بی شناخته می شود که علاوه بر غذاهای خانگی خوشمزه و صبحانه های فوق العاده، فضای لوکس و زیبایی دارد.

 

کافه رستوران لیان

آدرس: گوهردشت، انتهای ششم غربی، نبش دکتر حسابی
مناسب برای: کسایی که دنبال محیط های دنج و آروم هستن

کافه رستوران لیان محیط آرام و دنجی دارد و معمولا به خاطر پیتزا ها و ساندویچ های خوبش مورد استقبال قرار می گیرد. این رستوران پارکینگ ندارد اما در حوالی آن می توان جای پارک مناسب پیدا کرد.

 

کافه رستوران گرامافون

آدرس: گوهر دشت، خيابان سوم ، جنب پاساژ گلستان و گوهران
مناسب برای: کسایی که فضای باز رو برای خوردن غذا ترجیح میدن

این رستوران فضای باز زیبایی دارد که با درختچه های تزئینی، حوضچه و آلاچیق تزئین شده است و محیط زیبایی را برای غذا خوردن بوجود آورده است. همچنین این رستوران طبق گفته کاربران، غذاهای خوشمزه و باکیفیتی دارد و این موضوع باعث شده تا طرافداران زیادی پیدا کند. یکی دیگر از مزیت های این رستوران، تزئینات منحصر به فرد و قشنگی است که برای برگزاری جشن ها انجام می دهد.

 

کافه رستوران فونگو

آدرس: گوهردشت، نرسيده به فلكه اول، رو به رو پاساژ ملاصدرا
مناسب برای: دورهمی های دوستانه

از آنجایی که رستوران فونگو رو به روی پاساژ ملاصدرا قرار دارد، اگر بعد از یک خرید طولانی احساس خستگی کنید، این کافه رستوران گزینه بسیار مناسبی برای استراحت به شمار می رود. به علاوه این رستوران محیط مدرن و قشنگی دارد و از کیفیت خوب غذاها و رفتار خوب پرسنلش هم نمی توان غافل شد. یکی دیگر از مزیت های این رستوران امکان برگزاری مراسم های مختلف و جشن های تولد است که تزئینات زیبایی برای این منظور ارائه می دهد. و البته منوی غذایی این رستوران را پیتزاهای خوشمزه، استیک و انواع برگرها تشکیل داده اند.

 

کافه رستوران زیتون

آدرس: گوهردشت، بلوار شهرداری ( بلوار بیهقی )، بین تقاطع انقلاب و اشتراکی
مناسب برای: کسایی که فضای زیبا و غذای خوشمزه میخوان

کافه رستوران زیتون از سه بخش رستوران ایرانی، فرنگی و فست فود تشکیل شده است. فضای این رستوران مدرن و زیباست و زمانی که داخل می شوید اولین چیزی که به چشم می آید، نورپردازی خاص و قشنگ محیط داخلی می باشد. صندلی های زرد و زرشکی، مبل های طوسی با کوسن های زرد، دکور چوبی و دیزاین جالب این رستوران همگی باعث شده اند هارمونی جالبی داشته باشد و توجه مشتریان را به خودش جذب کند.

 

کافه سئول

آدرس: گوهردشت، خیابان سوم غربی
مناسب برای: علاقمندان به کره و خاندان جومونگ

اگر به سریال یا فیلم کره ای علاقه دارید و با دیدن غذاهای کره ای دلتان می خواهد امتحانشان کنید، حتما به این کافه سر بزنید. کافه سئول اولین کافه ی کره ای در کرج است و هر چیزی در محیط آن شما را به یاد کره می اندازد. روی دیوارهای این کافه، عکس هایی از بازیگران کره ای، الفبای کره ای و غذاهای کره ای قرار گرفته و با اینکه فضای بزرگی ندارد، آرامش خاصی داشته و برای جمع های کوچک و دوستانه عالی به نظر می رسد. در این کافه انواع غذاها و نوشیدنی های سنتی کره ای سرو شده و از جمله موارد پرطرفدارش می توان کیم‌باب(سوشی کره ای)، پنینی پستو و باربیکیو اسپاگتی را نام برد.

 

کافه ای در خیابان سیزدهم

آدرس: گوهردشت، خیابان اصلی، خیابان سیزدهم غربی پلاک 57
مناسب برای: کسایی که به دکورهای چوبی و قدیمی علاقه دارن

طبقه پایین این کافه طوری ساخته شده است که انگار جبعه های چوبی قدیمی را روی هم قرار داده اند و طبقه دومش از تنه های درخت ایده گرفته است. فضای کلی این کافه و دکور چوبی آن یک محیط دنج و زیبا ایجاد کرده که حس قشنگی را در بیننده بوجود می آورد.

 

کافه کوبا

آدرس: گوهردشت، بلوار ملکشاه، نبش ایثار 3
مناسب برای: خاص پسند ها و کسایی که به جمع کردن کلکسیون علاقه دارن

کافه کوبا اولین کافه کوبایی در کرج می باشد و فضای خاصی دارد. این کافه شبیه یک دفترخاطرات قدیمی پر از عکس و دکوری های قشنگ بوده و وجود کلکسیون های مختلفی از ماشین های اسباب بازی، دوربین، لیوان و عکس هایی که در تمامی قسمت های کافه از سقف گرفته تا دیوار ها چسبانده شده اند، این کافه را به جای منحصر به فردی تبدیل کرده است.

 

کافه نیمکت

آدرس: گوهردشت، خیابان سوم شرقی
مناسب برای: اون دسته از افرادی که دنبال یه پاتوق جذاب می گردن.

این کافه برنامه های جالبی مثل کنسرت، نمایشنامه خوانی و ... برگزار می کند و همین ویژگی خاصش باعث شده تا مثل یه نیمکت قدیمی به یک پاتوق دوستانه تبدیل بشود.

 

کافه هارمونی

آدرس: گوهردشت، بلوار موذن، روبه روی دانشگاه آزاد، نرسیده به میدان دانشگاه
مناسب برای: کسایی که دنبال یه جای هنری و خوشگل می گردن.

تابلوهای روی دیوار این کافه، موسیقی های آرامش بخش و فضای جذابش همگی هارمونی جالبی باهم دارند و علاقمندان به هنر را سریعا به خود جذب می کند.

 

کافه کتاب همیشه

آدرس: گوهردشت، بلوار رستاخیز، باغ ایرانی
مناسب برای: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی

باغ ایرانی یکی از بوستان های معروف گوهردشت می باشد و کافه کتاب همیشه داخل باغ ایرانی قرار دارد. این کافه توسط بازیگرانی به نام عاطفه رضوی و حسین پاکدل اداره می شود. و یک محیط عالی برای دوست داران هنر محسوب می شود که برنامه های جالبی مانند نمایش، قصه خوانی و ... دارد.

 

کافه شمس العماره

آدرس: ‌گوهردشت، ‌خیابان‌ اصلی، ‌خیابان‌ هشتم ‌غربی‌، فاز‌دوم‌ کاشی 18
مناسب برای: علاقمندان به فضاهای سنتی و نوستالژیک

شمس العماره دقیقا مانند یک عمارت قدیمی بین شلوغی های این روزها می باشد. حوض کوچیک وسط حیاط، فرش قرمز قدیمی، تلویزیون قدیمی و میز شطرنج کنارش، همگی شما را به یک فضای خاص و نوستالژیک می برد. وقتی وارد این کافه می شوید می توانید برای چند ساعت تمام مشغله های خود را کنار گذاشته و به یاد خانه های قدیمی و آفتابی که روی فرش های قرمزشان پهن می شد، سرشار از آرامش و احساساتی ناب شوید.

 

کافه ژیکان

آدرس: گوهردشت، فلكه اول، خیابان كاوه
مناسب برای: گپ های دوستانه

کافه ژیکان طراحی جالب و مبلمان راحتی دارد و به خاطر محیط صمیمی و دنجش برای گپ های دوستانه، جشن تولد های خودمانی و دورهمی های کوچک عالی است.

 

کافه آرت

آدرس: گوهردشت، فاز 1، خیابان سوم شرقی، پلاک 21
مناسب برای: علاقمندان به محیط های هنری و صمیمانه

کافه آرت فضای جالبی دارد و از طرح های هنری قشنگی روی دیوارهایش استفاده کرده است. همچنین این کافه قسمت جالبی دارد که تمام منوهای قدیمیش را از سال 85 نگهداری کرده و یک کلکسیون منو تشکیل داده است.

 

کافه نیست

آدرس: گوهردشت، خیابان سیزدهم(شرقی)، پلاک 78
مناسب برای: دانشجو ها

کافه نیست به خاطر قیمت های مناسب و فضای دنجش کاملا مناسب دانشجو ها و دورهمی های دوستانه می باشد.

 

کافه قهوه تلخ

آدرس: گوهردشت، خیابان دوازدهم شرقی
مناسب برای: کسایی که محیط های دلباز رو می پسندن

کافه قهوه تلخ بر خلاف اسمش که یک محیط تاریک با رنگبندی قهوه ای و سیاه را یادآوری می کند، محیط روشن و دلبازی دارد که با صندلی های سبز و مبل های قرمز و آبی تزئین شده است. همچنین گلدان های زیبا و پنجره های قدی این کافه باعث شده محیط دلنشینی داشته باشد و احساسات و انرژی های خوبی را به شما منتقل کند.

در نهایت باید بگوییم این معرفی بر اساس نظرات کاربران انجام شده و ممکن است رستوران یا کافه های دیگری هم وجود داشته باشند که از نظر شما عالی هستند. یا حتی ممکن است قبلا یکی از موارد این لیست را امتحان کرده و راضی نباشید. و همه این ها به سلیقه افراد مربوط است. سلیقه و نظر شما برای ما ارزشمند بوده و اگر پیشنهادی دارید از شنیدن آن خوشحال می شویم.

907 نفر این مطلب را پسندیده اند. مطلب را می پسندم