🌳باغ های زیبای جهانشهر در یک نگاه

جاذبه های گردشگری 9/13/2020 10:24:53 AM نمایش : 4075 زمان مطالعه : 3 دقیقه لینک با موفقیت کپی شد.
باغ های جهانشهر از جذابیت های استان البرز محسوب می شوند و حتی با اینکه در سال های اخیر به خاطر ساخت و ساز، بسیاری از این باغ ها تخریب شده اند، چیزی از جذابیتشان کم نشده و هنوز هم به آب و هوای عالی و مناظر چشم نوازشان معروف هستند. در ادامه قصد داریم این باغ ها و بقیه مراکز دیدنی جهانشهر را معرفی کرده و عکس های زیبایی از آن ها را با هم ببینیم.
🌳باغ های زیبای جهانشهر در یک نگاه

باغ فاتح (پارک تنیس)

این باغ زیبا منظره فوق العاده ای داشته و در هر فصل از سال مثل یک اثر هنری زیبا می درخشد. درخت های سرسبز و گل هایش در فصل های بهار و تابستان، سنگفرش زیبایی از برگ های زرد و نارنجی در فصل پاییز و زمین سفید پوش و درخت هایی رو به آسمان در فصل زمستان، منظره های بسیار زیبایی را برای این باغ ایجاد کرده است. این باغ زیبا، یادگاری از مرد بزرگی به نام محمد صادق فاتح است و امکانات مختلفی مثل مجموعه بین المللی تنیس، امکانات ورزشی، بوفه خرید خوراکی، کافی شاپ، رستوران و کلبه کتاب دارد.
در واقع باغ فاتح با نام پارک تنیس هم شناخته می شود و دلیل آن هم وجود یک مجموعه تنیس با 8 زمین تمرین و 1 زمین مسابقه با ظرفیت 1200 نفر است که آن را به تنها مجموعه تنیس کفپوش شده در ایران تبدیل کرده است.

باغ فاتح به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

• کسانی که می خواهند عکس هنری بگیرند
• کسانی که می خواهند در یک فضای زیبا پیاده روی کنند
• آن دسته از ورزشکارانی که می خواهند تنیس، والیبال یا بسکتبال بازی کنند
• کسانی که دلشان یک گردش خانوادگی یا دوستانه ی به یاد ماندنی می خواهد

باغ جهان (پارک بانوان)

باغ جهان یکی از زیباترین باغ های کرج است که به عنوان اولین پارک بانوان بزرگ این منطقه در سال 1389 تأسیس شد. این باغ یک گزینه عالی برای گذراندن دورهمی های دوستانه بوده و امکانات مختلفی دارد. اولین ویژگی منحصر به فرد این پارک، تنوع گیاهی آن است که توجه هر بیننده ای را به خودش جلب می کند. این باغ زیبا با مساحت 55000 متر مربع، 121 نیمکت، 12 آلاچیق 6 نفره، بوفه تنقلات، پیست اسکیت، محوطه بازی برای بچه ها و بخش هایی برای ورزش و بازی های متنوع دارد. همچنین در این باغ، کلاس های آموزشی مختلفی مانند آشپزی، طب سنتی، نقاشی، طراحی، رژیم درمانی، مراقبت های پوست و مو، مراقبت از نوزاد و ... ارائه می شود و به عنوان یک سرگرمی برای بانوان کرجی بسیار عالی می باشد. البته این نکته را هم باید بگوییم که اگر می خواهید به این پارک زیبا بروید، باید از گرفتن عکس هنری صرف نظر کرده و فقط از لحظات پیش رویتان استفاده کنید چون اجازه بردن موبایل یا دوربین به داخل پارک را ندارید.

باغ جهان به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

این باغ مخصوص خانم ها می باشد اما کدام خانم ها؟!
• بانوانی که یک گردش دوستانه در یک جای راحت می خواهند
• خانم هایی که از مشغله های روزمره خسته شده و به دنبال زمانی برای استراحت هستند
• آن دسته از خانم هایی که می خواهند بدون دغدغه ی شال و روسری خوش گذرانده و دوچرخه سواری کنند
• کسانی که از گرفتن عکس از دوستان خود خسته شده و دنبال یک تفریح بدون عکس هستند
• آن دسته از بانوان ورزشکاری که می خواهند بدون دغدغه ورزش کنند
• مادرهایی که می خواهند خیالشان از بابت فرزندانشان راحت بوده و استراحت کنند

پارک خانواده

پارک خانواده همانطور که از اسمش مشخص است به عنوان یکی از بهترین پارک های کرج برای یک پیک نیک خانوادگی و گذراندن یک روز شاد، گزینه خیلی خوبی به نظر می رسد. این پارک علاوه بر گونه های گیاهی مختلف و مناظر زیبا برای عاشقان طبیعت، پیست دوچرخه سواری و پیست اسکیت هم دارد و یک فرصت مناسب را برای علاقمندان به این ورزش ها ایجاد کرده است. همچنین یکی از قسمت های هیجان انگیز این پارک، تونل وحشت آن است که با استفاده از دالان های تاریک و سرپوشیده فضای دلهره آوری را برای علاقمندان به هیجان و ژانر ترسناک ایجاد کرده است. همچنین خانم ها و آقایان می توانند به صورت همزمان وارد این تونل بشوند و تنها محدودیتش برای افراد زیر 12 سال است که شرط ورودشان، حضور خانواده می باشد. و البته یکی از ویژگی های خوب این پارک، داشتن پارکینگ است که مشکل جای پارک را برای خانواده ها حل کرده است.

پارک خانواده به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

• خانواده هایی که می خواهند یک گردش به یاد ماندنی داشته باشند
• آن دسته از افرادی که دنبال هیجان هستند و از ژانر ترسناک خوششون می آید
• کسانی که دلشان یک دوچرخه سواری دو نفره در یک محیط قشنگ میخواهد
• کسانی که می خواهند عکس های زیبا و هنری بگیرند
• و در نهایت کسانی که دوست دارند روی تشک های جامپینگ، بپرند

391 نفر این مطلب را پسندیده اند. مطلب را می پسندم