🍔رستوران ها و کافی شاپ های معروف جهانشهر که باید بشناسید!

رستوران 9/15/2020 2:24:56 PM نمایش : 23240 زمان مطالعه : 7 دقیقه لینک با موفقیت کپی شد.
جهانشهر محله زیبایی است که حال و هوای عاشقانه ای دارد و به خاطر باغ های منحصر به فردش علاوه بر کرج از شهر های دیگری هم برای دیدنش می آیند. و همین موضوع باعث شده رستوران ها و کافی شاپ های زیادی در این منطقه فعالیت کنند. اگر شما هم قصد آمدن به این محله و سپری کردن یک روز خوب را دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین رستوران ها و کافی شاپ های جهانشهر را معرفی کنیم.
🍔رستوران ها و کافی شاپ های معروف جهانشهر که باید بشناسید!

رستوران چنین

آدرس: جهــانشهر، خيابان استاندارى، روبروي كوچه زُهره
مناسب برای: همه خوش سلیقه ها

رستوران چنین علاوه بر اینکه یکی از بهترین رستوران های جهانشهر محسوب می شود، پا را فراتر گذاشته و یکی از بهترین رستوران های کرج هم محسوب می شود. فضای شیک، محیط آرام، برخورد محترمانه پرسنل و کیفیت عالی غذاها از جمله ویژگی های خوب این رستوران می باشد و در این رستوران می توانید همه نکات مثبت را با هم داشته باشید. این رستوران دو طبقه بوده و میزهای دایره ای شکل بزرگی دارد که برای دورهمی های دوستانه گزینه مناسبی است.
یکی از خلاقیت های جالب این رستوران این است که بعضی از روزهای هفته را با عنوان متفاوتی در نظر گرفته اند. مثلا روز چهارشنبه، روز ویژه بانوان است که در آن روز به بانوان گل هدیه می دهند و برنامه های جذاب دیگری هم دارند. حتی در این مدت کرونا هم با اینکه بعضی از برنامه هایشان را کنسل کرده اند، چهارشنبه ها موزیک های شاد و ویژه ای را به افتخار بانوان پخش می کنند و افراد زیادی هم از این فرصت استفاده کرده و مادر، دختر یا همسرشان را سورپرایز می کنند.
در نهایت باید بگوییم نکته ای که باعث شده رستوران چنین تا این حد طرفدار پیدا کند، اهمیت زیادی است که برای نظرات مشتریانش قائل می باشد و این اهمیت از برگه نظرسنجی ای که در پایان غذا رو به روی شما قرار می دهند کاملا مشخص است.

رستوران رابو

آدرس: بلوار جمهوری شمالی، بلوار مولانا، نرسیده به باغ فاتح جهانشهر، نبش کسری شمالی
مناسب برای: اون دسته از آدمایی که امتحان کردن غذاهای فرنگی رو در کنار غذاهای ایرانی دوس دارن.

رستوران رابو محیط شیک و جذابی دارد و علاوه بر محیطش، غذاهای خوشمزه ی ایرانی و فرنگی آن باعث شده طرفدار های زیادی داشته باشد.

کبابخانه میرزایی

آدرس: جهانشهر، میدان هلال احمر
مناسب برای: عاشقان کباب

کبابخانه میرزایی یکی از رستوران های معروف کرج می باشد که شعبه اصلیش در جاده چالوس قرار دارد و برای راحتی افراد، یک شعبه دیگر هم در جهانشهر تأسیس کرده است. این رستوران به خاطر استفاده از گوشت تازه و مرغوب، کباب های خیلی خوشمزه ای دارد و البته در کنار کباب، حلیم هایش هم توصیه می شود.

رستوران هیزم

آدرس: جهانشهر، بلوار مولانا
مناسب برای: کسایی که دنبال فضای آروم می گردن و غذاهای ایرانی یا فرنگی رو دوس دارن.

این رستوران درست مانند اسمش که تداعی کننده یک آرامش بی نظیر در یک شب زمستانی کنار هیزم می باشد، برای خوردن یک غذای خوشمزه در محیطی آرام و زیبا، گزینه مناسبی است. رستوران هیزم دو طبقه و دو سالن مجزا دارد که به وسیله راه پله ای سفید رنگ و یک نقاشی دیواری جذاب از هم جدا شده اند. این رستوران علاوه بر منوی غذاهای ایرانی غذاهای فرنگی هم دارد و البته نکته مثبتش این است که برای هر کدام از این منوهای غذایی، آشپزهای حرفه ای و تخصصی دارد. همچنین در این رستوران نوشیدنی های خوش طعمی مثل انواع دمنوش، چای سبز و آب میوه هم ارائه می شود.

دنر هاوس جهانشهر

آدرس: جهانشهر، بلوار جمهوری، نرسیده به مطهری
مناسب برای: کسایی که به انواع پیتزا، ساندویچ و کباب ترکی علاقه دارن

این رستوران به خاطر منوی غذاهای خوشمزه اش که شامل انواع دنر، پیتزا، کباب ترکی گوشت و مرغ، انواع ساندویچ های سرد و گرم، دوبل برگر و رویال برگر می شود، طرفدارهای زیادی دارد و نکته مثبتش اتاق کودکی است که در طبقه سومش قرار گرفته و شما می توانید فرزندان خود را برای بازی و سرگرمی به این اتاق بفرستید.

کافه رستوران عربی راندوو

آدرس: جهانشهر، بلوار بهارستان، نبش کوچه ارکیده
مناسب برای: علاقمندان به فضای سنتی و مدرن عربی

کافه راندوو اولین کافه عربی کرج است. این کافه رستوران فضای جالبی دارد که سلیقه سنتی و مدرن را در کنار هم در نظر گرفته است. بیشتر ظروف این کافه تم مراکشی دارند و موسیقی ملایم عربی داخل کافه پخش می شود. از ویژگی های خوب این کافه می توانیم داشتن پارکینگ و دسترسی رایگان به اینترنت را نام ببریم. پیشنهاد ما به شما این است که اگر به این کافه سر زدید حتما باقلوای عربی و باقلوای استانبولیش را امتحان کنید.

کافه رستوران گارنیش

آدرس: جهانشهر، میدان جمهوری، بلوار ماهان غربی، بعد از تالار لوتوس، خیابان ارغوان، نبش کوچه بهار شرقی
مناسب برای: گپ و گفت دوستانه

کافه رستوران گارنیش محیط دلبازی دارد و استفاده از درختچه های تزئینی در سالنش، فضا را جالب و صمیمی جلوه می دهد. و همین موضوع باعث شده تا به یک کافه خوب برای دورهمی های خودمانی و دوستانه تبدیل شود.

کافه دارچین

آدرس: جهانشهر، میدان هلال احمر، خیابان هلال احمر، نبش کوچه سنبل
مناسب برای: کسایی که دنبال یه محیط خودمونی می گردن و اهل هنر هم هستن

کافه دارچین یک کافه دو طبقه با محیطی خودمانی است که سه بخش جذاب دارد. اولین بخش جذاب، خود کافه است که در کنار یک فضای فوق العاده می توانید صبحانه، انواع غذاهای سبک و نوشیدنی های خوش طعم را میل کنید و اگر به طبقه دومش بروید می توانید از تراس قشنگش هم استفاده کنید. دومین بخش جذاب این کافه یک گالری زیبا از آثار هنری است که مخصوص علاقمندان به هنر می باشد. و اما آخرین بخش جذاب کافه دارچین، قسمتی است که انواع قهوه های درجه یک، بهترین چای ها و خوشمزه ترین شکلات ها را می فروشد.

کافه مرداب

آدرس: جهانشهر، بلوار مولانا، کوچه گلستان، پلاک 1
مناسب برای: کسایی که عاشق جاهای خاص و متفاوتن و فضای جنگل رو به طور ویژه دوس دارن

برای توصیف کافه مرداب در یک کلمه می توانیم بگوییم: متفاوت. این کافه منحصر به فرد طوری طراحی شده است که انگار داخل یک جنگل زیبا و اسرارآمیز نشسته اید یا به یکی از صفحات داستان های تخیلی پرتاب شده اید. بنابراین اگر به دنبال یک فضای متفاوت و جذاب هستید، این کافه را از دست ندهید.

کافه نامبروان

آدرس: جهانشهر، خیابان هلال‌احمر، نبش کوچه شهداد
مناسب برای: کسایی که جاهای شلوغ و پرهیاهو رو دوست دارن

کافه نامبروان یکی از کافه های پرطرفدار کرج محسوب می شود که به خاطر سالن بزرگ و ظرفیت بالای صندلی ها، امکان برگزاری جشن های مختلف را دارد. این کافه برای دورهمی های خانوادگی و قرار های کاری، گزینه مناسبی است. و آن چیزی که منوی این کافه را خاص کرده است، غذاهای فست فودی به سبک ایتالیایی آن می باشد. همچنین از آن جایی که اجازه سیگار کشیدن داخل کافه به کسی داده نمی شود، بالکن کافه نامبروان به یک اتاق سیگار تبدیل شده است.

کافه بارون

آدرس: جهانشهر، بلوار جمهوری ، بلوار مولانا، جنب فروشگاه رفاه
مناسب برای: کسایی که دنبال یک گوشه ی دنج و آروم می گردن

کافه بارون یک کافه کوچک و آرام در یک خیابون شلوغ می باشد. نور کم و دکور چوبی این کافه باعث شده تا شبیه یک کلبه دنج و آرام زیر باران به نظر برسد. در این کافه خبری از موسیقی های تند نیست و به همین خاطر گزینه مناسبی برای کتاب خواندن محسوب می شود.

کافه فوتبال

آدرس: جهانشهر، میدان مدنی
مناسب برای: فوتبال دوست ها

کافه فوتبال اولین کافه ای است که برای علاقمندان به فوتبال در کرج افتتاح شده است. دور تا دور فضای این کافه، ال سی دی هایی قرار داده اند تا علاقمندان بتوانند علاوه بر خوردن غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های سرد و گرم، فوتبال تماشا کنند.

کافه چیا

آدرس: جهانشهر، خیابان کسری جنوبی، بین کوچه‌گلها و‌غزال، پلاک 88
مناسب برای: خوردن نوشیدنی های خوشمزه و انجام بازی های فکری

کافه چیا محیط دنجی دارد و در طبقه پایینش می توان بازی های فکری جالبی انجام داد. همچنین این کافه با داشتن یک کتابخانه کوچک و میزهایی که کنار هم قرار گرفته اند، برای قرار های دانشجویی، گپ و گفت های دوستانه و حتی درس خواندن جای مناسبی است.

در نهایت باید بگوییم این لیست بر اساس نظر کاربران تهیه شده و ممکن است یک رستوان یا کافه از نظر شما در این لیست جایی نداشته باشد یا قضیه برعکس بوده و شما یک رستوران خوب بشناسید که ما فراموش کرده باشیم. با این وجود به خاطر داشته باشید که نظرات شما برای ما ارزشمند است و از شنیدن پیشنهاد های شما خوشحال می شویم.

از داستان عاشقانه جهانشهر چه می دانید؟

باغ های زیبای جهانشهر را بیشتر بشناسید

588 نفر این مطلب را پسندیده اند. مطلب را می پسندم