🎭بازیگرانی که اهل کرج هستند.

مشاهیر و هنرمندان 9/19/2020 11:39:06 AM نمایش : 10612 زمان مطالعه : 4 دقیقه لینک با موفقیت کپی شد.
بیوگرافی بازیگران همیشه موضوع جذابی بوده است. اینکه کجا زندگی می کنند؟ در چه سالی متولد شده اند؟ ازدواج کرده اند یا نه؟ یا به قول مهران مدیری عاشق شده اند یا نه؟ همگی سوالاتی هستند که در مواجه با بازیگران پیش می آید و کنجکاوی افراد را تحریک می کند. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم در این مقاله بازیگرانی که در کرج زندگی می کنند یا اهل کرج هستند را معرفی کرده و کمی درباره بیوگرافی آن ها صحبت کنیم.
🎭بازیگرانی که اهل کرج هستند.

مهران رجبی

بیوگرافی مهران رجبی
تاریخ تولد دی 1340
محل تولد کرج
تحصیلات کارشناسی ارشد گرافیک
وضعیت تاهل متاهل
شغل دوم مدرس رشته گرافیک
آرزو او همیشه آرزوی پرواز کردن داشته
اولین تجربه بازیگری مجموعه تلویزیونی بچه های مدرسه همت

مهران رجبی را احتمالا با فیلم ها و سریال های طنزش به خاطر می آوریم. این بازیگر خنده رو متولد سال 1340 هست و 59 سال دارد. او در روستای واریان که یکی از روستاهای مسیر کرج به چالوس می باشد به دنیا آمده و مدرس رشته گرافیک در آموزش و پرورش کرج می باشد.
مهران رجبی برای کارشناسی در دانشگاه تهران، در رشته گرافیک تحصیل کرده است و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه تربیت مدرس گرفته است. او در سن 29 سالگی و زمانی که به عنوان معلم در مدارس کرج تدریس می کرد با همسرش آشنا شده و در حال حاضر دو دختر به نام های زهرا و سارا و یک پسر به نام علیرضا دارد.
استعداد بازیگری مهران برای اولین بار توسط همکلاسی دانشگاهیش یعنی رضا میرکریمی که کارگردان، تهیه کننده و فیلم نامه نویس سینمای ایران است، کشف شد. و شاید جالب باشد بدانید اولین فیلم سینمایی مهران که "کودک و سرباز" نام داشت هم توسط همین دوستش آقای میرکریمی کارگردانی شد. البته قبل از این فیلم سینمایی، در یک مجموعه تلویزیونی به نام "بچه های مدرسه همت" هم نقش آفرینی داشته اشت. مهران رجبی تا الان در نقش های زیادی از فیلم های طنز گرفته تا نقش های جدی مثل نقش پدر محمد قریب در مجموعه تلویزیونی روزگار قریب، ظاهر شده است. این بازیگر ماهر حتی در نقش زن هم در فیلم سینمایی اند خلاف بازی کرده است.
مهمترین ویژگی بازی مهران رجبی این نکته است که نسبت به خیلی از بازیگر ها، نقشش را کاملا راحت و واقعی بازی کرده و اصلا حس مصنوعی بودن را به بیننده القا نمی کند.
سوالی که همیشه از مهران رجبی پرسیده می شود این است که "چرا دماغتو عمل نمی کنی؟" و او در پاسخ به این سوال می گوید "دماغم برای من مثل یک برند شده و وقتی هیچ مشکلی برام ایجاد نکرده برای چی باید عملش کنم؟" و در ادامه به شوخی بیان کرده "قبلا تصمیم گرفته بودم دماغمو عمل کنم اما چون دماغم خیلی حجیمه دیدم هزینه اش خیلی بالا میره و منصرف شدم."

مهرانه مهین ترابی

بیوگرافی مهرانه مهین ترابی
تاریخ تولد مرداد 1336
محل تولد کرج
تحصیلات لیسانس بازیگری و کارگردانی
وضعیت تاهل مجرد
آرزو رستمی پیدا شود که شادی را به مردم هدیه دهد
اولین تجربه بازیگری تله تئاتری نوشته محسن یلفانی

مهرانه مهین ترابی بازیگر ماهری که نقش های زیادی را در سبک های مختلف بازی کرده است، در سال 1336 در کرج متولد شده و در حال حاضر 63 سال دارد. مهرانه در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، در رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل کرده است. او در سن 29 سالگی با فیلم گلبهار به سینما و در سن 34 سالگی با مجموعه تلویزیونی مش خیر الله صندوقچه اسرار به تلویزیون آمده است و با بازی کردن در مجموعه های همسران و خانه سبز، به اوج محبوبیت خودش دست یافته است.
مهرانه مهین ترابی مجرد بوده و در پاسخ به این سوال که "چرا ازدواج نکردی" گفته "ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می ماندم. من عاشق داشتن فرزند و آشپزی برای افراد خانواده ام هستم اما از اونجایی که بازیگری جزعی از وجودمه و نمی تونم به راحتی کنارش بزارم ازدواج نکردم."
همچنین در سال های اخیر شاهد کمتر شدن فعالیت مهرانه هستیم و او در پاسخ به این سوال که چرا اخیرا کمتر بازی می کند گفته است "فیلمنامه ها ضعیف هستن، یا کپی برداری از فیلم های دیگه ان یا سراسر درد و رنج و پر از گره های دردناکی که در طول داستان اتفاق می افته. از نظر من درد و رنج موضوعی نیست که به خورد مردم بدیم و کاش رستمی پیدا شه تا شادی را به مردم هدیه بده."

هدی زین العابدین

بیوگرافی هدی زین العابدین
تاریخ تولد 1368
محل تولد کرج
تحصیلات فارغ التحصیل رشته گرافیک
وضعیت تاهل مجرد
شغل دوم مدلینگ
اولین تجربه بازیگری یکی دو سکانس در فیلم خانه روشن به کارگردانی وحید موسائیان

هدی زین العابدین که در حال حاضر 31 سال دارد، در خانواده ای 5 نفری در کرج به دنیا آمده و در ابتدا فعالیت خودش را با مدلینگ شروع کرده است. او از نوجوانی وارد عرصه مدلینگ شده و مدتی مدل تیزرهای تبلیغاتی کارخانه برنج آوازه بوده است. مدتی بعد وارد عرصه بازیگری شده و اولین بار وقتی 16 سالش بوده یکی دو سکانس در فیلم خانه روشن به کارگردانی وحید موسائیان بازی کرده است. هدی با فیلم سقوط یک فرشته در نقش فاطمه به شهرت رسیده و در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد شده است. همچنین او در مجموعه های نمایش خانگی مانند سریال قلب یخی، سریال رقص روی شیشه و سریال کرگدن نقش آفرینی داشته است.

بازیگرانی که در کرج رستوران دارند

علاوه بر بازیگرانی که در کرج متولد شده اند، بعضی از بازیگران رستوران یا کافی شاپ های خودشان را در کرج افتتاح کرده اند. بعضی از آن ها عبارتند از:
1. امیرحسین آرمان (رستوران ایتالیایی پارادیزو واقع در عظیمیه، بین میدان مهران و میدان گلستان، بعد از گلستان چهارم)

2. عاطفه رضوی و حسین پاکدل ( کافه کتاب همیشه واقع در گوهردشت، بلوار رستاخیز، باغ ایرانی)

476 نفر این مطلب را پسندیده اند. مطلب را می پسندم