📰بازگشت دوباره محدودیت های کرونا به البرز

اخبار کرج 9/27/2020 9:55:44 AM نمایش : 1148 زمان مطالعه : 0 دقیقه لینک با موفقیت کپی شد.
از آنجایی که وضعیت کرونا در البرز نگران کننده شده است، به گفته عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، تمامی محدودیت هایی که در ابتدای شیوع کرونا داشتیم، مجددا به مدت یک هفته در البرز اعمال می شود.
📰بازگشت دوباره محدودیت های کرونا به البرز

طبق جلسه اضطراری ستاد استانی مقابله با کرونا که در تاریخ پنجم مهر ماه برگزار شده است، عزیز اله شهبازی بیان کرد: «وضعیت شیوع کرونا در استان البرز، قرمز است و از آنجایی که استانداران برای اعمال محدودیت ها در استان ها با هماهنگی ستاد ملی مجاز شدند، از روز یکشنبه 6 مهر ماه این محدودیت ها مجددا اعمال می شوند».
شهبازی افزود: «باید دوباره غربالگری را به صورت جدی آغاز کنیم. رسانه ملی باید مانند موج اول شیوع کرونا، اطلاع رسانی کرده و 300 بیلبورد تبلیغاتی استان باید در اختیار تبلیغات مقابله با کرونا قرار بگیرد. و ما مجبوریم اعلام کنیم تمامی رستوران های جاده کرج چالوس به صورت بیرون بر فعالیت کنند».
محدودیت هایی که برای اعمال در استان البرز به مدت یک هفته پیشنهاد شده است، شامل مواردی چون تعطیلی دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی حرفه ای، آموزشگاه های زبان و سایر آموزشگاه ها، کتابخانه ها، استخر های سرپوشیده، سینما، تئاتر، موزه، باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه، مساجد و مصلی ها می شود.
همچنین برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی ممنوع است و اماکن پر ترددی مانند باشگاه های ورزشی، قهوه خانه، چایخانه، کافه ها، باغ وحش، شهربازی و مراکز تفریحی تعطیل شده و فعالیت آن ها ممنوع می شود.

180 نفر این مطلب را پسندیده اند. مطلب را می پسندم