دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد

لطفا اعلام کنید از طریق سایت کرج تبلیغ آشنا شده اید.
چت واتسپ درخواست تماس | اینستاگرام لینک با موفقیت کپی شد. نمایش نقشه
آدرس :
کرج ، گوهردشت ، بین اشتراکی جنوبی و بلوار باغستان ، گلستان 11

توضیحات

دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد

ویژگی های مدرسه

فضایی شاد و مناسب جهت رشد خلاقیت های دانش آموزان

کادری مجرب و حرفه ای از بهترین آموزگاران استان البرز

کنترل و نظارت درسی توسط کادر آموزشی مجرب

پیگیری مداوم امور درسی و مسئولیت های دانش آموزان توسط پشتیبانی

برگزاری کلاس های آنلاین در زمان تعطیلات غیر رسمی

امکان پرداخت اقساطی شهریه

کلاس های فوق برنامه

آموزش برنامه نویسی اسکرچ و رباتیک

برگزاری کلاس های روانشناسی و مشاوره

آموزش هنر و افزایش خلاقیت دانش آموزان

ورزش حرفه ای در سالن ورزشی

برگزاری اردوهای علمی وتفریحی

برگزاری جلسات مشاوره خانواده

دیدگاه ها
دیدگاهتان را بنویسید
مهدیار
سلام و عرض ادب ممنون از کادر مهربان و دلسوز مدرسه مهبد و سپاس فراوان از بهترین و مهربان ترین و دلسوز ترین معلم سرکار خانم عزیزی بزرگوار که من به خوبی این معلم ندیدم و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس بیکران🙏🌸
برزویی
سلام خدمت همه عزیزان پسرم به مدت پنج سال میشه که مدرسه مهبد درس خونده.مدیر ومعلمان وکارمندان دلسوز ومهربانی داره که مثل مادر مراقب فرزندان ما بودند وهستند.تشکر ازهمگی
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد 🙏🌸
مریم اسکندری
به نام خداوند خوبی ها کار در مهبد و فضاسازی های درست برای من محیطی امن و صمیمی را ساخت. خداوند را بابت بودن و کار کردن در این محیط شاکرم افتخار همکاری با جناب امیری بزرگوار و خانم محمدی نازنین را دارم و همچنین آرزوی سلامتی برای هر دو عزیز. امید که توانسته باشیم بستری امن و دلچسب برای عزیزان شما بسازیم. جدیت و اهمیت آموزش در کنار مهر و محبت معلمی گام بزرگ و ارزشمندی است که بنده و همکارانم در تلاش برای آن هستیم. بهترین ها برای مهبد و مهبدی ها
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس از پیام پر مهر سما🙏🌸
امیرصدراقزلباش
درود و عرض ارادت خدمت موسس ومدیر دبستان مهبدجناب آقای امیری بزرگواروخانم محمدی عزیزم،همینطور تشکرو سپاس ازمعاونین محترم دبستان مهبد که بسیار بااخلاق ومهربون هستن،پسرمن ازکلاس اول تاالان که درکلاس سومه در این دبستان مشغول به تحصیله،این مدرسه دارای محیطی بسیار دلنشین با حیاطی دلباز وکلاسهای بزرگ هستش،همچنین معلمین بسیارخوب درپایه اول خانم زنگنه عزیزم که با تدریس بسیار عالی درکنار عشق ومهربانی، دانش آموزانی پرمعلومات وپردانش به کلاس دوم فرستادند،درپایه دوم سرکارخانم اسکندری که درکنارمحبت باجدیت بچه ها رو آموزش دادندوآموزگارپایه ی سوم سرکارخانم خسروی عزیزم که بسیار باحوصله مهربان ودلسوز هستن که باقلب مهربونشون تدریس کردن وتونستن بابرنامه ریزی دقیقشون درشرایط سخت کلاسهای آنلاین، کتابها رو تدریس و حتی دوره کنن،براشون آرزوی سلامتی وتوان روز افزون دارم.امیدوارم دعای خیر مااولیا بدرقه ی راهشون باشه.اگردنبال دبستان پسرانه ای با محیط آرام ومعاونین بسیار دلسوزو مهربان ومعلمان خوب هستین مدرسه مهبد رو به شما عزیزان توصیه میکنم.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس🌸🙏
شیرزادی پایه سوم
عرض سلام و خدا قوت خدمت کادر مجرب و زحمتکش مهبد ، ممنون از خانم محمدی عزیز و معاونین مهربون و دلسوز که فضای دوستانه ایجاد کردید ، و خانم خسروی عزیز که با تمام وجود برای بچه‌ها وقت و انرژی گذاشتید، امیدوارم سلامت و موفق باشید همیشه
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد 🌸🙏
سپنتا
سلام عرض ادب احترام مدرسه مهبد محیطی بسیار عالی و همچنین مدیر وکارکنان دلسوز ومجرب معلم پیش دبستانی خانم عزیزی مهربان ودلسوزوبا حوصله وبا پشتکار زیاد در طول سال تحصیلی واقعا نقش کلیدی در رشد وپرورش ویادگیری بچه های ما داشتن تشکر فراوان از ایشون وتمام کادر مدرسه
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد 🌸🙏
آرتا خرم آبادی
درود فراوان،تشکر میکنم از مدیریت محترم مدرسه و معاونین عزیز و معلم زحمتکش و حرفه ای پایه پنجم،خانم شاهی گرامی،شما فوق‌العاده هستید🙏💯
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس از لطف شما🙏🌸
امیرعباس عبدپور
سلام پسر من کلاس پنجمه و خانم شاهی معلمشه که بنده بسیاار از تدریس و اخلاق و رفتار ایشون با دانش اموزان راضیم مدیریت مدرسه هم در کار خودشون حرفه ای و توانمند عمل میکنند ارزوی توفیق و پایداری برای این مجموعه دارم.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد 🙏🌸
کیان ترابی
سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه ی کارکنان عزیزی که در مدرسه ی مهبد زحمت میکشن بنده خیلی خوشحال هستم که امسال تونستم پسرم رو در یک مدرسه ی خیلی خوب ثبت نام کنم و انتخاب درستی داشته باشم.بخاطر داشتن مدیران دلسوز و مهربان و تحصیلکرده سرکار خانم محمدی و جناب آقای امیری و همچنین معلم بسیار مهربان و مسئولیت پذیر سرکار خانم شاهی که واقعا تونستن با بچه ها ارتباط خیلی خوبی برقرار کنن و باعث پیشرفت در درسهاشون بشن و بقیه ی کادر مهربان مدرسه که با به وجود آوردن محیط امن و آرام در مدرسه باعث شدن که بچه ها در آرامش و امنیت تحصیل کنن که باز هم ناشی از مدیریت بسیار خوب مدرسه است.نهایت تشکر و قدردانی را دارم.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد 🙏🌸
دانیال کلوند
سلام و عرض ادب دارم خدمت کادر مجرب مدرسه ی مهبد. خانم محمدی عزیز و معلم های گرامی از لطف و همت شما برای فرزندم بسیار سپاسگزارم. از خانم شاهی معلم پایه ی پنجم که حتی در صورت آنلاین بودن مدارس بسیار حرفه ای عمل کردن تشکر میکنم.با آرزوی موفقیت برای مجموعه ی شاد و پر بار مهبد🙏🌹
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاسگزاریم
معراج اکبرابادی
سلا وعرض ادب پسرم معراج کلاس پنجمه . خانم شاهی معلم پایه پنجم بینهایت باسوادو مهربان وپیگیر هستند . سواد ایشان مخصوصا در درس ریاضی ستودنیست .همچنین از کادر دلسوز مدرسه سپاسگزارم . پسرم از کلاس اول مهبد بوده، بدون اغراق معلمهای فوق العاده ای در این مدرسه تدریس میکنند
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد 🌸🙏
معراج اکبرابادی
عرض سلام و ادب.پسرم کلاس پنجمه.از خانم شاهی معلم محترم کلاس پنجم بسیار سپاسگزارم.ایشون بی نهایت مهربون و دلسوز هستند و فوق العاده باسواد و پیگیر هستند مخصوصا در درس ریاضی ک مهمترین درس در این پایه هست.همچنین از کادر مدرسه ممنونم ک دلسوز هستند .پسرم از کلاس اول مهبد بوده ..بدون اغراق معلم های بی نظیری داره..
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد متشکریم از نگاه زیبای شما🙏🌸
سانیار ناعمه
پسر من از کلاس اول تا الان که پنجم رو تموم می کنه مدرسه مهبد بوده خیلی راضی بودم بچه کاملا آرامش داره .محیط مدرسه صمیمی و شاده . معلم ها بسیار دلسوز و مهربان مخصوصا خانم شاهی آموزگار کلاس پنجم و از خانم محمدی بابت جذب این معلم توانمند ، مسئولیت پذیر ، مهربان ، با تجربه ، محترم و بی نظیر تشکر می کنم .
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس بیکران 🙏🌸
مسیحا
سلام و عرض ادب. بسیار سپاسگزارم از معلم دلسوز و متخصص کلاس پنجم این مدرسه سرکار خانوم شاهی . تشکر از کادر مدرسه مهبد.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد 🌸🙏
سبحان باشین
سلام وقت بخیر مدرسه مهبد با مدیریت خانم محمدی که ایشون محیطی شاد برای بچه ها فراهم کردن و با وجود معلم های خوبی همچون خانم شاهی من واقعا امسال راضی بودم با وجود کلاس های مجازی ایشون خیلی خیلی زحمت کشیدن از کادر مدرسه و معلم خوب پسرم تشکر میکنم
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد متشکریم از نگاه زیبای شما🙏🌸
رایان مرادی
با عرض سلام ادب خدمت مدیریت محترم مدرسه سرکار خانم محمدی و کادر مهربان دلسوز تشکر می کنم از خانم محمدی که همیشه گوش شنوایی برای حرف ها و مشکلات داشتن و تمام سعی خود را برای داشتن محیطی سالم و شاد برای بچه های مدرسه دارند کمال تشکر و قدردانی از سرکار خانم قره داغی دارم که همانند مادری دلسوز در کنار فرزندان ما بودند. ایشان بسیار وظیفه شناس و مهربان هستند خدا به ایشان خیر دهد🙏🙏🙏
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاسگزارم
سمیرا رجایی
سلام وعرض ادب خدمت سرکار خانم محمدی عزیز و خانم زنگنه عزبز که امسال با تمام سختی ها کنار پسر های گلمون بودن و با دلسوزی تمام تلاش خود را برای اموزش و تربیت پسرهای عزیزمون انجام دادند و کمال تشکر از معاونین محترم مدرسه
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس🙏🌸
افشار (دانیال شاه تیموری)
از مدیریت محترم خانم محمدی بزرگوار و کادر آموزشی پرتلاش و معلم دلسوز و مهربان خانم خسروی عزیز پایه سوم که با صبر، مسئولیت‌پذیری و تلاش‌های صادقانه خود زمینه رشد و پیشرفت پسرهامون را فراهم می‌کنند، صمیمانه سپاسگزارم. زحمات شما همواره شایسته قدردانی است
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بیکران 🙏🌸
متین فنایی کلاس سوم
سلام عرض ادب خدمت مدیر گرتمی و دبیر های عزیز پسرمن ۲سال هست که در این مدرسه تحصیل می‌کند به جرات میتونم بگم از بهترین مدارس کرج مدرسه مهبد است محیطی بسیار آرام بدون استرس با مدیر و دبیر های فوق العاده مهربان و با تجربه تشکر از همه شما عزیزان بابت تمامی زحماتتون
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بسیار خرسندیم از رضایت شما🙏🌸
مهنا
سلام وعرض ادب واحترام باتشکرازمدیریت محترم سرکارخانم محمدی عزیزومعاونان دلسوز ومهربان که همواره تحت هرشرایطی درکنار فرزندم بودن ومحیط مدرسه شادوبدون استرس ومعلمان دلسوز وباتجربه ای که دارن کمال تشکر دارم .
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس از مهرتان🙏🌸
آرسین روشن زاده
عرض سلام و ادب و احترام خدمت پرسنل دبستان همیشه سر بلند مهبد ، با آرزوی موفقیت و پیروزی هر چه بیشتر برای شما عزیزان ، با افتخار اعلام می دارم که در انتخاب مدرسه فرزندم درست ترین تصمیم را گرفتم ، از خانم محمدی مهربان که در انتخاب معلم فرزندم با توجه به روحیات او خوش درخشید بسیار سپاسگزارم و از آقای امیری عزیز و خانم خسروی نازنین نهایت تشکر و قدردانی را دارم .
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد بسیار خرسندیم که لبخند رضایت را بر لبان شما داریم🙏🌸
آرتا خدایی،،کلاس سوم
سلام و عرض ادب خدمت خانم محمدی عزیزم کادر آموزشی و معلمان دلسوز و مهربان و مجرب،،پسرم از پیش تا الان کلاس سوم ،،درمدرسه مهبد مشغول تحصیل و علم واکاهی،،هستس و ،،بابت مدرسه ای ک هم محیط ارو‌م زیبا،هم معلم مهربون،دلسوز سرکار خانم خسروی،،تشکر ویژه رو دارم،،خدارو شاکرم،،
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود سپاس از نظر ارزنده ی شما🙏🌸
اسحاقی
درود بر همه تلاشگران مدرسه مهبد به نوبه ی خودمان از خانم محمدی و آقای استاد امیری برای این سالها که آراد در مدرسه مهبد تحصیل کرده و فضای آموزشی مناسب برای فرزندمان فراهم کردید. تشکر میکنیم از معلم های همه سالها که زحمات زیادی کشیدند و امسال هم از خانم خسروی معلم کلاس سوم تشکر میکنیم
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاسگزارم از اینکه با نظرات ارزنده تان ما را در هرچه بهتر شدن یاری می رسانید🌸🙏
یادگاری
سلام و عرض ادب و احترام ممنون از کادر مهربان دبستان مهبد و تمام معلمان عزیز و سرکار خانم خسروی عزیز. 💐💐💐💐
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس🌸🙏
فرزانه ایرانشاهی
سلام خدمت خانم محمدی عزیز واقای امیری وخانم خسروی عزیز پایه سوم بابت انتخاب مدرسه مهبد خیلی خوشحالم وراضی هستم پسر من الان 3 سال هست در این مدرسه درس میخونه عاشق مدرسه شده است ومعلم دلسوز ومهربان خانم خسروی 💐💐💐
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد خانم ایرانشاهی گرامی پیغام پرمهر شما باعث دلگرمی و انگیزه بیشتر راه ماست🙏🌸
علیخانی
با عرض سلام و احترام خدمت مدیریت و تمامی کادر مجرب مدرسه مهبد پسر من از پیش دبستانی تا سال سوم خدمت شما بوده بسیار از مدرسان شما راضی بودم معلم دلسوز و بسیار مهربان سرکار خانم خسروی عزیزم که پسرم خیلی با ایشان ارتباط گرفت و بسیار پیشرفت علمی داشت پایدار باشید💐
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد بسیار متشکریم و خوشحالم که در انجام رسالتمان موفق بوده ایم🙏🌸
مادربزرگ آرسام عبدلی
سلام و عرض ادب خدمت همه ی عزیزان دبستان مهبد خسته نباشید میگم خدمت آقای جمشیدی ، خانم محمدی عزیز، و معاونین گرامی و همچنین دبیران عزیز و مهربان 🌹 نوه ی عزیزم از کلاس پیش دبستانی تا به الان که کلاس سوم رو به پایان رسوندن در این دبستان بودن بی نهایت از مدیر و معاونین عزیز و دبیرانی مهربانی که تا این پایه آموزگار فرزندم بودن راضی و خشنود هستم و تشکر ویژه ای میکنم از خانم خسروی عزیز و مهربان دبیر کلاس سوم 🌺 با امید و آرزوی موفقیت برای کادر خوب و کاردان دبستان مهبد و همچنین دانش آموزان عزیز دبستان مهبد 🌹🌹🌹
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد مادربزرگ عزیز باعث افتخار ماست که منت گذاشتید و نظرتان را با ما درمیان گذاشتید🙏🌸
سلامتی
با سلام خدمت مسئولین محترم مدرسه ی مهبد فقط میتونم بگم خدارو شاکرم که تصمیم درستی در انتخاب مدرسه ی پسرم داشتم 🙏 با تشکر
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما خوشحالیم از اینکه راضی هستید
سلامتی
با سلام خدمت خانم محمدی عزیز و آقای امیری خدارو شاکرم بابت انتخاب این مدرسه از کلاس اول تا دوم پسرم در این مدرسه اوقات تحصیلی خودش رو گذرونده و من خیلی راضی هستم.
رایان محمودی
سلام خدمت خانم محمدی عزیز و اقای امیری برادر بزرگوار و عزیز من پسرم سال اولی هست که در این مدرسه پایه دوم ثبت نام کردم و از خدا بزرگ شاکرم که همچین مدرسه ای را بر سر راه پسرم قرار داد واقعا ارامش و بهترین اموزش و در کنار معلم فوق العاده عالی پسرم تجربه کرد واقعا ممنونم از زحمات خانم محمدی و اقای امیری مدیران محترم مدرسه مهبد انشالله همیشه پابرجا باشن
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاسگزاریم🌸🙏
کریمیان
با عرض سلام خدمت مدیرت سرکار خانم محمدی عزیز و کادر زحمت کش مدرسه مهبد ، پسر من از پیش دبستانی تا پایه دوم در این مدرسه هستش و واقعا خیلی راضی بودم از همه معلم هاشون مخصوصا خانم اسکندری عزیز و مهربون معلم پایه دوم قدردان زحماتشون هستم.🌹
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد متشکرم🌸🙏
محرابیان
سلام خدمت خانم محمدی و کادر مجرب و خوبشون 🙏من از پیش دبستانی تا کلاس دوم پسرم در این مدرسه هستش واز همه لحاظ راضی هستم مخصوصا از سرکار خانم اسکندری عزیز و بزرگوار معلم پایه دوم واقعا دلسوز ،مهربان و کاربلد هستن.🌺
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس از قدرشناسی شما🙏🌸
پارسی
بسیار پرسنل و معلمین عالی داره و خیلی خوشحالم ک این مدرسه رو انتخاب کردم و سپاس بی کران از زحمات زیاد و دلسوزانه ی خانم اسکندری ممنون🌹
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس بیکران🙏🌸
هیراد محمودی
من دانش اموز این مدرسه از دوم بودم مدرسه ی عالی هستش الان پنجم داره تموم می شه واقعن خیلی لذت بردم تو این چند سال
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد خانم محمودی خوشحالیم که هیراد جان تجربه ی شادی را در مدرسه مهبد داشته است🙏🌸
پارسا احمدی
سلام پسر من از پیش دبستانی تا کلاس چهارم در دبستان مهبد بوده.کادر مدرسه خیلی مهربان و خوب هستند. معلمهای خیلی خوبی داشته وبه خوبی اموزش دیده.با تشکر از خانم اهنگ عزیز برای پارسال و امسال که معلم پارسا جان بودن و خیلی زحمت کشیدن.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما یپاس از قدر شناسی شما🙏🌸
فاطمه زنگنه
من سالها در این مجموعه فعالیت کرده ام ، امتیازات ویژه ی دبستان مهبد مدیریت عالی، فضای زیبا ، کادر آموزشی دلسوز، پر تلاش و حرفه‌ای این مجموعه هست. امیدوارم همواره عزیزانم در این مجموعه پیروز و درخشان در مسیر هدایت علم و آگاهی فرزندان این سرزمین پیش روند. ✨💖
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد خانم زنگنه عزیز بسیار خوشحالیم که در کنار شما معام صبور و مهربان هستیم🙏🌸
حیدری پور
با عرض سلام و ادب خدمت خانم محمدی عزیز مدیر محترم دبستان مهبد. من انرژی مثبت خانم محمدی باعث شد پسرمو مدرسه مهبد ثبت نام کنم. خداروشکر کار درستی کردم و پسرم تو ی محیط مثبت و صمیمی و آرامش درس خونده. الان پایه دوم هستش. خانم اسکندری بسیار عالی فوق العاده باتجربه از نظر برخورد با دانش آموزان و تدریس هستن بی نهایت متشکرم از ایشون ک زحمات بسیاری کشیدند و همچنین خانم زنگنه معلم پایه اول که ایشون هم فوق العاده بودند و خاطره خوبی برای پسرم از کلاس اول ساختند.مجموعا محیط این مدرسه گرم و صمیمی هستش و بسیار آرامش و بی نهایت انرژی مثبت داره و انشالله پسرم تا ششم مهبد درس میخونه
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما متشکرم از نظر پر مهر شما🙏🌸
علیرضا عبدی
باسلام و درود ، بسیار سپاسگزارم از مدیریت مدرسه مهبد آقای امیری و خانوم محمدی عزیز و بزرگوار ، و همچنین خانوم اسکندری عزیز معلم پایه دوم دبستان ، خیلی از زحمات شما ممنونم. بسیار دلسوز و مهربان با بچه ها کار میکند و من هم به نوبه خودم از شما تشکر میکنم. امیدوارم همه دانش آموزان در مقاطع بالاتر خوش بدرخشند و آینده سازان خوبی برای خانواده و جامعه باشند.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما شپاش از پیام پر مهر شما 🙏🌸
آریو و آیریک جهانگیری
درود و سپاس از زحمات کادر محترم مدرسه مهبد و با سپاس از توجه مدیریت مجموعه خانم محمدی به بچه ها. من هر دو پسرم برای قدم گذاشتن در راه علم و اخلاق به این مجموعه سپردم و از این بابت بسیار خرسندم و سپاس بسیار از خانم آهنگ عزیز و خانم عزیزی گرامی. با آرزوی موفقیت های روزافزون برای مجموعه مهبد.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما متشکرم از پیام پرمهر شما🙏🌸
مهنازشریفی
باعرض سلام وخداقوت خدمت مدیران ومعلمان وهمه عزیزانی که دراین مجموعه زحمت می کشند .من پسرم کلاس چهارم هستد خانم آهنگ .واقعا دلسوز وپیگیردرس بچه‌ها. که امسال باتوجه شرایط حساس بچه‌ها را می بردن خونه خودشون وتدریس می کردن.امیدوارم که هرچه خیروخوبی برای همگی رقم بخوره
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما و تشکر می کنیم از این معلم دلسوز:و مسئولیت پذیر
مولائی
سلام پسر من دانش آموز پایه دوم خانم اسکندری عزیز هستن که بسیار زحمت کشیدن و مهربون و مسئولیت پذیر هستن🌷 از کادر مدرسه هم تشکر میکنم و خدا قوت میگم خدمتشون
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درد بر شما از باورهای دبستان مهبد این است که خلاقیت در آرامش رشد می کند🙏
پرستو پناهی
مدرسه بسیار عالی بافت صمیمی و خانوادگی
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد 🌸🙏
آریو و آیریک جهانگیری
درود و سپاس از زحمات کادر مجرب مدرسه مهبد و سپاس ویژه از توجهات خانم محمدی و خانم آهنگ عزیز و خانم عزیزی گرامی. من از عملکرد مدرسه کمال رضایت را داشتم با آرزوی پیشرفت و موفقیت روزافزون برای مجموعه مهبد
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما دبستان مهبد برای آریو جان و تمامی بچه ها آرزوی موفقیت و سلامتی دارد🙏🌸
حدادها
اِشراف و توجه به ویژگی های دانش آموزان از مقطع پیش دبستان و دبستان تا دغدغه های ایشان در آغاز نوجوانی در مقطع پنجم و ششم از نقاط قوت مدیریت در مدرسه ی مهبد است.انتخاب همکاران در مقاطع آموزشی آنها ،متناسب با روحیه تعامل این عزیزان با شاگردانشان در آن مقطع میباشد که باعث بهترین نتیجه در خروجی سال تحصیلی می‌شود. به امید موفقیت همه ی دلسوزان مدرسه مهبد.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بیکران بابت نظرات ارزشمند شما🙏
مینا عیوضی
پسرم پیش دبستانی و کلاس اول در مدرسه ی مهبد بوده کادر مجرب ‌محیط شادی برای بچه ها میباشد خوشحالم پسرم در مدرسه ی مهبد است
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس بیکران از نظر پرمهر شما🙏
دمیرچی
با سلام خدمت مدیریت عالی مدرسه مهبد، ( سرکار خانم محمدی) من به نوبه ی خودم از شما تشکر می کنم بسیار مدرسه دوست داشتنی با فضای دوست داشتی ،معلمان مهربان( ،مخصوصا سر کار خانم اسکندری معلم پایه دوم واقعا نمونه ،مهربون ،دلسوز ،کار بلد ، واقعا راضی بودم و هستم ).
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بیکران سپاس از لطف شما
نرگس
باسلام خدمت مدیریت عالی مدرسه مهبد خانم محمدی عزیز ومعاونین دلسوزومعلمان باتجربه ومهربون مجموعه همچنین فضای سرسبزوحیاط بزرگ مدرسه من خیلی راضی بودم به نظر من اگر دنبال یه مدرسه خوب برای فرزندتون هستید من مهبد را پیشنهاد میکنم
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس
مبینا
من از عملکرد مجموعه مهبد و همچنین خانم شاهی آموزگار پایه پنجم بسیار راضی هستم،ایشون خیلی با سواد هستند و مانند یک دوست با بچه ها رفتار می‌کنند و خیلی خوشحالم که پسرم در این مدرسه تحصیل می‌کند.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد متشکرم از نظر پرمهر شما
مژگان
فوق برنامه های عالی و معلمان صبور و حرفه ای و کادر عالی
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس بی نهایت
مریم
فضای فوقالعاده صمیمی و کادر بسیار حرفه ای
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد 🙏
نرگس منجزی
سلام و درود پسرم پیش دبستانی در مدرسه مهبد زیر نظر سرکار خانم عزیزی امسال رو درس خونده ، از تعهد وتدریس و نحوه ارتباط برقرار کردن خانم عزیزی با دانش آموزانشون رضایت کامل داشتم و پیشرفت فرزندم عالی بود ، سپاس از خانم عزیزی و مدیر و معاونین مدرسه که فضای امن و مناسب برای فرزندان ما فراهم کردند کمال تشکر رو دارم
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس🙏
امیرعلی حافظی
سلام من دانش اموز کلاس ششم خانم جعفری هستم و هم از معلم هم از مدریت و همچی رازی هستم
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد بسیار عالی🤩
اراد و ارتا رزمی
سلام .مدرسه مهبد یکی از بهترین ها هستش من دو فرزند دارم که از پیش دبستانی تا کلاس ششم در مدرسه مهبد بودن واقعا مدرسی پر از انرژی مثبت هستش با مدیر خوب و معلمان عالی واقعا زحمتکش ودلسوز ،دوست داشتنی هستن . تشکر از خانم محمدی با مدیریت قوی که دارن . مدرسه‌ای عالی عالی عالی
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما متشکر از نظر پرمهرتان
جوانی
پسر من از پیش دبستانی در این مدرسه درس میخونه مدیرو کادر فوقالعاده دلسوز و مهربان معلم پایه پنجم خانم شاهی فوق العاده هستن
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود خانم جوانی متشکرم از نظر پر مهر شما
سپیده غفاری
من پسرم توی این دبستان تحصیل میکرد واقعا هم از معلم خوبشون خانوم جعفری تشکر میکنم واقعا خیلی از نظر مفهومی پسرم رو متوجه میکردن و واقعا وقت میزاشتن برای تمام بچهای کلاس از مدیر مدرسه هم برای انتخاب همچین معلمی تشکر میکنم 🌹🙏🏻
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس🤩
فربد سلمانی
بهترین مدر سه از لحاظ درس ، خوشگذرونی ، مدیر محترم و ناظم ها خیلی با مهربونی با بچه ها رفتار میکنند ♥️
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد فربد جان همیشه شاد باشی🤩
زهرا جعفری
واقعا بهترین و تنها مدرسه با مدیریت عالی و کادری مجرب برپایه ی تئوری انتخاب در گوهردشت هست.خداروشکر میکنم که در این مدرسه هستیم.💕
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد 🙏
جهانگیری
درود و سپاس از مجموعه آموزشی مهبد با مدیریت خانم محمدی و با سپاس از خانم آهنگ عزیز معلم پایه چهارم برای آموزش علم و مهارت زندگی و البته خانم عزیزی گرامی، معلم پیش دبستانی که بسیار مهربان بودند. من پسرانم را در این مجموعه برای دو سال و دو پایه نام نویسی کردم و بسیار راضی بودم برای مسئولین و معاونین و معلمان مدرسه مهبد آرزوی موفقیت دارم و از تمام تلاش‌هایشان برای پیشرفت بچه ها سپاسگزارم
مونا میدان میری
من پسرم از پیش دبستان تا کلاس چهارم در این مدرسه بود واقعا مدیریت و کادر دلسوز و مهربانی دارن و‌بسیار راضی هستم از مدرسه🙏🙏
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما متشکربم از نظر پرمهر شما
جمشیدامیری موسس مدرسه مهبد
درودبر فرهیختگان و خانواده بزرگ مهبد از اینکه محیطی مناسب برای آموزش وپرورش آینده سازان دلبندمان فراهم نموده ایم واین شرایط مقبول اولیا گرانقدر می باشد بر خود می بالیم و خداوند متعال را شاکریم.
مهین مرادی
با عرض سلام خدمت خانم محمدی عزیز و کادر مجرب و خوبشون.پسر من سپهر از کلاس اول تو این مدرسه درس خونده و از خانم قره داغی عزیز و همچنین معلم باسواد و مهربانشون خانم حدادها نهایت تشکر را داریم.همه چی خوب و عالی
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما بسیار خرسندیم و برای سپهر جان و بقیه دانش آموزان آرزوی موفقیت و سلامتی داریم
بردیا الیگودرزی
> «معلم عزیز و مهربان، [خانم آهنگ عزیز]، > واقعاً نمی‌دانم چطور از تمام زحماتتان تشکر کنم. دیدن تغییرات مثبت و اعتماد به نفس [بردیا] در دانش‌آموز بودن، نشان از لطف و تلاش بی‌وقفه‌ی شما دارد. شما فراتر از یک معلم، یک راهنمای دلسوز هستید. ممنون که با عشق درس می‌دهید.» > «از مدیریت محترم و کادر پرسنل مدرسه [مدرسه مهبد]، بابت ایجاد محیطی امن، آموزشی و پر از احترام سپاسگزارم. تلاش شما برای نظم و رفاه دانش‌آموزان، مایه افتخار ما والدین است.»
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما بسیار خوشحالیم بابت رشد گل پسرمون بردیا جان
ساعی
من به عنوان مادراز خانم فاطمه غلامی معلم پایه ششم واقعا راضی هستم. ایشون علاوه بر وظیفه آموزش واقعا پرورش بچه هارو ب حدعالی انجام دادن. ایشون مثل دوست،مثل یه مادر مهربون مثل یه راهنمای دلسوز برای بچه ها بود و همیشه علاوه بر مشکلات درسی تا جای لازم سعی می‌کرد به مشکلات زندگی بچه ها کمک کنه‌ . واقعا تنها معلمی بوده که طی همه این سالها دیدم بخاطر عشق به بچه ها این شغل رو انتخاب کرده نه پول. واقعا آرزوی خیر و سلامتی برای ایشون و خانوادشون دارم و تا ابد دعا گوی ایشان هستم.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس بیکران
آراد هستم
سلام من شاگرد خانم غلامی بودم کلاس ششم خیلی معلم خوبی بودو ما خیلی دوستش داشتیم همیشه با ما مهربون بود
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد خدا رو شکر پسرم ان شااله که موفق باشی🙏🌸
آراد کرمعلی
سلام وعرض ادب خدمت همگی پسر من از پایه ی سوم تا ششم در مدرسه ی مهبد تحصیل کرده به نظر من شاد بودن بچه ها واینکه خودشون مدرسه خیلی دوست دارند از محاسن این مدرسه هستش مدریت خوب وهمچنین معلم های خوبی داره البته من ی تشکر ویژه از خانم غلامی معلم پایه ی ششم دارم واقعا در همه ی زمینه ها عالی بودند تدریس عالی علاوه بردرس ایشون به فرزند من ایثار وفداکاری انسان خوب بودن شاد بودن رو آموخت هرجا که هستند امید وارم همیشه سالم وسلامت باشند
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس🙏🌸
امیرحسین موسوی
باعرض سلام وادب پسرم از کلاس اول تا الان که پایه ششم ابتدایی را به پایان رسانده درمدرسه مهبد تحصیل کرده یکی ازبهترین مدارس بوده وازنظر اموزشی ومدیریت عالی خانم محمدی عزیزومعلم عزیزخانم غلامی ومعاونین بسیار مهربان کمال تشکررادارم ❤❤❤
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما سپاسگزاریم🙏🌸
احمدی پژوه
سلام و عرض ادب دوسال پسرم مدرسه مهبد میره خیلی راضی هستیم مدرسه خوبی هست پیشنهاد میکنم مخصوصآ معلم پایه ششم سرکار خانم غلامی عزیز واقعا سپاسگزارم از لطفشون بهترین معلم ودلسوز هستن
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود برشما سپاس از نظرات پرمهر شما🙏🌸
کیان یاراحمدی
باعرض سلام واحترام پسران از کلاس اول تا الان که پایه ششم هست دراین مدرسه تحصیل کرده یکی ازبهترین مدارس محسوب میشه توصیه میکنم،اگرکیفت وآموزش اصولی براتون اولویته انتخابتون مدرسه مهبدباشه تشکرویژه از سرکارخانم غلامی عزیزمعلم پایه ششم ومدیرمورسخ خانم محمدی عزیزوهمه معاونین زحمت کش تشکرکنم🙏🙏❤️❤️❤️
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس از نظر پر مهر شما🙏🌸
بردیا اسمعیلی نژاد
سلام وقتتون بخیر پسر بنده از کلاس اول تا ششم اینجا امده و واقعا کادر حرفه ای داره و به درس بچها خیلی اهمیت میدن واقعا خیلی خوب بود هست و خواهد بود
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد خیلی ممنون از شما🙏🌸
پویان سیدپور
من دانش آموز پایه ی ششم مدرسه ی مهبد هستم از کلاس دوم در این مدرسه درس میخوانم خیلی مدرسم رو دوست دارم چون خیلی به ما خوش میگذره هم درس یاد میگیریم و هم با معلممان بازی می‌کنیم وهم خیلی اردو می‌رویم من معلمم خانم ِغلامی را خخخخخیییییلللللییییی دوست دارم چون هم خیلی خوب آموزش میده وهم خیلی با ما مهربون است
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد مرسی پویان جان همیشه سلامت و موفق باشی
harandi
بهترین مدرسه در منطقه، بهترین معلم های منطقه رو داره خیلی مفتخرم که دو فرزند پسرم چند سال در این مدرسه درس خوندن ، و زیر نظر معلم هایی چون خانم قره داغی و خانم غلامی عزیزم آموزش دیدن,دو تن از بهترین ها در منطقه که لازمه بابت زحماتشون تشکر کنم
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس از نظر ارزنده شما🙏🌸
امیرعلی نادری
عالی‌ترین... ممنون ازمدیریت محترم و کادر مجرب و معلم پیش خانم عزیزی بزرگوار که برای بچه ها واقعا مادر به معنای واقعی بود
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاسگزاریم🙏🌸
متین ساعی
یکی از بهترین مدرسه هایی بود که می‌شناختم چه از لحاظ درسی چه اخلاقی خانم محمدی واقعا مدیر فوق العاده ایی هستین بهترین معلمارو داره پسرم من سه سال شاگرد مهبد حرف نداشت خیلی باهاش کنار اومدن خدابه همشون عمرباعذت بده
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد 🙏🌸
Happy girl
با عرض سلام و خسته نباشی و تشکر از مدیریت و کادر دبستان مهبد.پسر من ۳ سال در این مدرسه بود و محیط شاد و کادر آموزشی دلسوز و مهربونی داره.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما سپاسگزارم🙏🌸
پویان سیدپور
مدرسه خوب. مدیر خوب و عالی .معاونان خوب ودلسوز و مهربان .دبیران خوب مخصوصا دبیر پایه ششم خانم غلامی عزیز ک واقعا مهربان ودلسوز و باسواد ک علاوه برکات درسی کلی هم درس زندگی به بچه ها آموختن. پسر من که عاشق معلمش و مدرسش هست
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد بسیار ممنون از الطافتون🙏🌸
روژمان بیاتیان
مدرسه مهبد یکی از بهترین مدرسه های کرج هست آنها با معلم های خوب مدیر خوب و ناظم های مهربان یکی از بهترین مدارس کرج هستند. معلم ما خیلی خوب هست خانم غلامی مهربانترین و خوش اخلاق ترین معلمی است که من تا به حال داشته ام. من تمام سال های تحصیلی ام را در این مدرسه بودم همه‌ی معلم ها را میشناسم و دانش آموز همه‌ی آنها بوده ام اما خانم غلامی معلم کلاس ششم بهترین معلمی است که من تا به حال داشته ام دوستان دارم خانم غلامی ♥️♥️🙏
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد ممنون روژمان جان 🙏🌸
ارشان نوروزی
پسر من از کلاس اول مدرسه مهبد میره امسال کلاس چهارم هست بسیار مدرسه عالی مدیر معاونین و معلمان خوب و دلسوزی داره محیط مدرسه آرام و شاد خیلی خیلی راضی هستم از انتخاب مدرسه مهبد
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما متشکریم
ارشیا شریفی
مدرسه مهبد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تحصیل فرزندان ماست. فضای آموزشی این مدرسه بسیار دلپذیر و انگیزشی است و معلمان با دقت و عشق به آموزش، به پرورش دانش‌آموزان می‌پردازند. مدیریت خانم محمدی نیز در این موفقیت نقش بسزایی دارد. ایشان با رویکردی نوآورانه و توجه به نیازهای فردی هر دانش‌آموز، محیطی امن و حمایتی را فراهم کرده‌اند. خانم محمدی همواره در دسترس هستند و به نظرات والدین و دانش‌آموزان گوش می‌دهند، که این امر باعث افزایش اعتماد و رضایت خانواده‌ها می‌شود. من به عنوان یک والد، از کیفیت آموزش و توجه ویژه‌ای که به هر دانش‌آموز می‌شود، بسیار راضی هستم. امیدوارم که این روند مثبت ادامه پیدا کند و مدرسه مهبد به یکی از بهترین مراکز آموزشی در منطقه تبدیل شود.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما نظر شما بسیار برای ما ارزنده است🙏🌸
سام امیرخانی
مدرسه س عالی هست پسر من الان ۴ ساله در این مدرسه درس میخونه واقعا راضیم معلم ها باسواد و با اخلاق مدیریت عالی و حرفه ای
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما سام یکی از گل پسرهای خوب ماست 🌸
محمد سامیار تکی
مدرسه ی فوق العاده خوبی هست هم از نظر آموزش و هم از نظر پرورش کودکان ما کادری بسیار مجرب و مهربان و دلسوزی دارد و مدیریت بسیار بسیار فهیم و مهربان و با دراکت بالا من که از نظر من اولیا محمد سامیار تکی پایه دوم خیلی راضی هستم وبه همه ی اولیایی ک دنبال مدرسه ی خوب از هرلحاظ عالی برای دانش آموزان خود هستند مدرسه ی مهبد را پیش نهاد میکنم
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما خداوند را شاکریم که راضی بودید 🙏🌸
آدرین احمدی پژوه
من دوسال هست که پسرم تو این مدرسه درس میخونه و واقعا ازمدیریت خانم محمدی و خانم غلامی پایه ششم خیلی سپاسگزارم محیط خیلی برای ما مهم بود که واقعا تو این مدرسه راضی بودیم
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس🙏🌸
ناعمه
فقط می تونم بگم اگه می خواهید پسرتون تو مدرسه آرامش داشته باشه دبستان مهبد بهترین گزینه س. مدیریت و کادر مدرسه عالی . معلم های مهربون و دلسوز
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس از لطفتون🙏🌸
رامتین صابری
با سلام و احترام پسر من کلاس اول رو در مدرسه مهبد گذراند از نظر آموزشی عالی و سطح بالا بودن و کمال تشکر رو دارم از معلم کلاس اول خانم زنگنه مهربان که واقعا فرشته هستند و نه فقط از نظر درسی بلکه از نظر اخلاقی هم به دانش آموزان رسیدگی می‌کنند مهربان و دلسوز هستند .ممنون از مدرسه خوب مهبد که محیط شاد و بدون استرس رو برای بچه ها فراهم کرده.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما خانم صابری عزیز خوشحالیم که راضی بودید و خدا را شاکریم که تونستیم محیطی شاد و لذت بخش برای بچه ها فراهم کنیم
معراج تک
سلام وقت بخیر من دو تا پسرام از اول اینجا هستن خیلی معلم های خوب مدیر عالی بسیار راضی هستیم پیشنهاد میکنم بیاید پشیمون نمیشید
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما متشکریم🙏🌸
رضا صالحی
با سلام و احترام جسارتا ظرفیت ثبت نام پایه سوم رو دارین؟؟از بندرعباس قصد نقل و انتقال رو داریم
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما وقتتون به هیر بله حتما در خدمتتون هستیم فقط با خانم محمدی تماس بگیرید و جاتون رو رزرو بفرمایید
میکاییل یزدانی
سلام پسرم میکاییل یزدانی در پایه سوم در مدرسه مهبد تحصیل کرده و خیلی راضی هستم از نحوه ی برخورد کادر مدرسه و معلم خیلی مهربان و دلسوز و باتجربه هستن و باعث شد که ترس پسرم از مدرسه ازبین برود و از نظر درسی هم پیشرفت کند و تصمیم گرفتم که تا پایه ی ششم هم در مدرسه مهبد بماند
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما خانم یزدانی عزیز سپاس از نظر پرمهرتون
امیر علی کاویانی
سلام پسر من امیر علی کاویانی از اول دبستان در این مدرسه است از نظر من بهترین معلم ها رادارد چون هم سن کم دارند می توانند با دانش آموز پسر مدارا کنند هم مهربان هستند واز نظر تدریس بی نظیر هستند از همه مهم تر مدیریت عالی دارند من پیشنهاد میکنم فرزند خود را با اطمینان در دبستان مهبد ثبت نام کنید
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد خانم کاویانی عزیز ممنون از نظر پر مهرتان رضایت شما باعث افتخار ماست
معراج تک
سلام و خسته نباشید من پسرم از پیش دبستانی تا الان که چهارم هست همین مدرسه بوده خیلی راضی بودم واقعا همه ی معلم ها زحمتکش و عالی مدیر مدرسه هم بسیار صبور و مهربان واقعا ممنونم
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سلام ممنون از نظر پر مهرتون معراج جان واقعا تک هست😍🌹🙏
خانم کریمی
باسلام خدمت کادر محترم دبستان مهبد بنده ۶سال پسر عزیزم رو در این مدرسه ثبت کردم و خیلی خوشحال هستم که پسرم در این مدرسه بوده است امیر جان بسیار مدرسه و معلم و مدیر و معاون هاراو دوست داشت ممنون از مدرسه خوب شما
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد خانم کریمی عزیز ما هم امیر جان رو خیلی دوست داریم سپاس از همکاری و همراهی شما در امر آموزش 🌹🙏
شایان رادمنش
با عرض سلام واحترام خدمت مدیر محترم خانوم محمدی من پسرم ۳ساله داخل مدرسه مهبده واقعا راضیم همه کادر دبستان هم با سواد و تحصیل کرده و با اخلاق هستن خصوصا خانوم محمدی و معاونین محترمشون 🌹
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما ممنون🌹
ارشیا خردمند
با عرض سلام وتشکراز مدیریت محترم ومعاونین دلسوز ومعلمان زحمتکش وباتجربه دبستان مهبد یکی از بهترین دبستانهای استان البرز میباشد فضای مدرسه خیلی زیبا میباشد واموزش در سطح بسیار عالی میباشد من خیلی راضیم برای اقا پسرتون مدرسه مهبد رو پیشنهاد میکنم
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما ممنونم
sharare.ch
سلام و درود خدمت شما بنده به شخصه واقعا راضی هستم هم مدیر مدرسه هم مجموعه دلسوز مدرسه مهبد بنده اینجا از خدمت این خوبان تشکر و قدردانی میکنم
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس از لطفتون
ایلیا محمدی
با عرض سلام و احترام خدمت مديريت محترم مدرسه مهبد سرکار خانم محمدی عزیز و کادر بسیار عالیتون🌹 پسر من چند سال مدرسه مهبد تحصیل کرده واقعا یکی از بهترین مدارس ناحیه ۳ محسوب میشه توصیه میکنم اگر کیفیت و آموزش اصولي براتون اولویته انتخابتون مدرسه مهبد باشه . تشکر ویژه از سرکار خانم محمدی عزیز ،معاونین محترم و معلمان زحمتکش مدرسه مهبد🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس از لطفتون 🙏🌹
آروین احمدی
باسلام وعرض ادب خدمت مدیریت محترم مدرسه مهبد سرکار خانم محمدی عزیز ومعاونین و معلمین خوش اخلاق وخوش برخورد دلسوز و مهربون من خیلی راضیم هم فضای مدرسه خیلی زیباست هم آموزش در سطح بالاست پیشنهاد میکنم حتما برای مدرسه آقا پسرتون مهبد رو انتخاب کنید قطعا راضی خواهید بود🌹❤🙏
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد ممنون از نظر پرمهرتان🙏🌹
بردیا جوانی اردکانی
من سه ساله پسرم در این مدرسه تحصیل میکنه پرسنل عالی معلم ها همه عالی از همه نظر فوق العاده هستند ممنون از مدیریت عالی مدرسه خانم محمدی
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما خانم جوانی ممنون از نظر پر مهر شما به امید موفقیت روزافزون گل پسرمون😍
صبا خسروی
با عرض سلام و تشکر از مدیریت محترم،معاونین مهربان و دلسوز ،معلمان زحمتکش و با تجربه و تمام کارکنان دبستان مهبد🙏🏻🌹 به نظر بنده دبستان مهبد یکی از بهترین مدارس استان البرز می باشد.محیط زیبا و آرام ،فضای قشنگ با آموزش عالی از خصوصیات مهبد می باشد. من همیشه دبستان مهبد رو توصیه می کنم.🌹🥰
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما باعث افتخار است🙏🌹
مریم صادقی
با درود دبستان مهبد یکی از بهترین مدراس سطح کرج می باشد.مدیریت عالی معلمین سطح بالا ، آموزش دیده ،دلسو ز و مهربان💖و مربیانی ماهر و ورزیده🌹انتخاب من و مطمئنا شما،دبستان مهبده🌹
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما ممنون از نگاه زیباتون
ناصر بینا
با درود و تشکر از مدیریت محترم و همه ی معاونین، معلمین و کارکنان دبستان مهبد پیشنهاد من به اولیای عزیزی که دنبال مدرسه ای خوب و پر آرامش با سطح آموزش بالا می گردند ،دبستان مهبد است.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد سپاس از شما جناب آقای بینا 🌹🙏
ساناز زند
با عرض درود و سپاس فراوان از مدیریت محترم ،سرکار خانم محمدی عزیز،سرکار خانم عزیزی مهربان و دلسوز ،سرکار خانم ثریای مهربان سرکار خانم احمدی عزیز معاونین محترم و کلیه ی معلمان و مربیان دبستان مهبد 🙏🏻🌹 به نظر بنده این دبستان بهترین مدرسه در سطح کرج می باشد. با کادری مجرب ،مهربان و دلسوز که به بچه ها عشق می ورزند و با بهترین و جدیدترین روش ها به  دانش آموزان آموزش می دهند. دبستان مهبد یک محیط کاملا شاد و پرآرامش برای آموزش و پرورش بچه هاست. در دبستان مهبد،بچه ها نه تنها آموزش دروس رو یاد می گیرند،بلکه مهارتهای زندگی و شغلی رو هم فرا می گیرند. سپاس از تمامی کارکنان دبستان مهبد🙏🏻🌹💖🌹
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد خانم زند عزیز افتخار مجموعه ی ما رضایت شما عزیزانه 🙏🥰🌹
ناهید غلامیان
با عرض درود و سپاس فراوان از مدیریت،معاونین ،معلمین و مربیان دبستان مهبد🙏🏻🌹 باید عرض کنم دبستان مهبد یکی از بهتربن دبستان های شهر کرج می باشد با کادری مجرب،با تجربه و،مهربان و دلسوز💖طوری که دانش آموزان در مدرسه به خوبی می آموزن و در محیط زیبا و دلنشین،احساس آرامش می کنند. توصیه ی بنده به اولیای عزیزی که دنبال یک محیط گرم و پرآرامش و کارکنان مهربان و با تجربه ،می گردند،دبستان مهبد است.
دبستان و پیش دبستان غیر دولتی مهبد درود بر شما ممنون خانم غلامیان عزیز🌹🙏
(امتیاز 4.8 | 1133 رای)
افزودن مجموعه شما به دبستان پسرانه