دیدگاه ها
مومیوند
والا من چند جای دیگه فرشهامونو داده بودم قیمتشون نصبت به جاهای دیگه پایین تر بود
فرشو که میشستن میاوردن پهن میکردیم خیلی تمیز بود.
ولی بعد دو روز دقیقا همون لکه هایی که از قبل داشت دوباره پیدا میشد نمیدونم چرا
در ضمن یه بوی خیلی بدیم میداد مثل وایتکس
اینبار با قالیشویی عمارت تماس گرفتم الان یک ماه که فرشهارو تحویل گرفتم خیلی راضیم
خاستم نظرمو بنویسم که دوستان از این مجموعه استفاده کنن
نه اینکه پول واسه شستوشو بدیم دوباره بعد یک هفته همون بشه
محمودی
با عرض سلام و احترام و خسته نباشید خدمت تمامیه پرسنل قالیشویی عمارت
فرشها مثل پارسال تمیزو بی نقص به دستمون رسید
کار خوب و تمیزتون مزید بر علت شد که نظرمو ثبت کنم
الهیاری
چند وقت پیش یه مهمونی داشتیم و یکی از بچههام روی فرش شکلات داغ ریخت. چون فرشهام متاسفانه دستباف و بسیار حساس هستن، با قالیشویی عمارت تماس گرفتم. تعریفشونو تو دستباف شنیده بودم. همون روز اومدن و فرش رو بردن. کارشناسشون بهم گفت که باید لکهگیری و شستشوی تخصصی انجام بشه. وقتی فرش رو تحویل گرفتم، انگار اصلاً اتفاقی نیفتاده بود، کاملاً تمیز و بدون هیچ ردی از لکه.
خیلی راضیم که این قالیشویی رو انتخاب کردم. ممنون از مدیریت و پرسنل حرفهای قالیشویی عمارت
آسترکی
عرض ادب و احترام و خسته نباشید از شستوشو فرشها راضی بودم بسیار منظم و خوش برخورد
ممنونم از تمامیه کارکنان 🤍
حیدری از باغستان
درود و تشکر و خسته نباشید از شستوشو و تحویل فرش راضی بودم تشکر از قالیشویی عمارت
خدایی
سلام فرشامو 3 روز پیش تحویل گرفتم راضی بودم از قالیشویی عمارت هم تمیز هم کار بلد
سعادتی پور
با قالیشویی عمارت کار کردم شستوشو خوب بود ممنونم از مدیریت این مجموعه
باستان از مهرویلا
با سلام فرشهام امروز رسید فوق العاده تمیزو بدون ایراد بود ازم خاستن که نظرمو بنویسم امیدوارم که توکارتون موفق باشین
باستان از مهرویلا
شیخ
خیلی ممنونم فرشها خیلی تمیز بودن با بسته بندی اصولی شیخ از کیانمهر کرج
شیر دل
باسلام خدمت شما و همکارانتون من زنگزدم قالیشویی شما در اسرع وقت اومدن بردن. بعد شستو شو خدارو شکر راضی بودم تمیز بود مثل خیلی از قالیشویی ها نبود قیمت پایین بگن ولی فرش رو نشورن بیارن تشکراز زحماتتون
وحید
درود و تشکر ممنونم بابت شستن فرشها مثل پارسال تمیز و نسبت به قالیشویی های دیگ به قیمت بود ممنونم از شرکت قالیشویی عمارت
سر فلاح
ممنونم بابت شستوشو فرش ها واقعا تمیز شدن خیلی راضی کننده بود ممنونم از قالیشویی عمارت
مدیر روستا
سلام ممنونم بابت شستوشو فرشها راضی بودم ممنون از قالیشویی عمارت
کهن
سلام و درود و خسته نباشید ممنونم که قبول زحمت کردین واسه ی شستوشو فرشها واقعا تمیز و بدون زردی تحویل دادین چند جای دیگ فرشها رو داده بودیم بوی بدی میدادن ولی اینسری اینجوری نبود تشکر از مدیریت مجموعه قالیشویی عمارت
رقیه اصل فلاح
من فرشامو دادم قالیشویی عمارت راضی بودم از شستوشو یه خسته نباشیدم خدمت پرسنل هم قیمتشون مناسب بود هم تحویلشون.
اصل فلاح از شاهین ویلا
علی محمد
با سلام و خسته نباشید ممنونم واسه ی شستوشو فرشهای منزل بنده و مادرم اینا بسیار منظم و خوش برخورد خیلی کیف کردم واسه ی اولین بار بود که باهاتون کار کردم امیدوارم که با همین منوار جلو برین بینهایت ممنونم
نامجو از مهرشهر
با سلام ممنونم واسه شستن فرشهای منزل بنده راضی بودم از کیفیت شستوشو و یه تشکر ویژه از کادر بسیار حرفه ای و کار بلد قالیشویی عمارت
نصیری از شهرک بعثت
با تشکر از قالیشویی عمارت فرشام خیلی تمیز شدن تشکر ویژه از کارکنانشون 🙏
زارع از بنفشه
سلام و خسته نباشید بابت شستوشوی فرش و مبل هام بسیار تمیز و راضی کننده بود و نکته مثبت این بودکه پرسنل خیلی با حوصله بودن ممنونم
سپهری از فاز۴ مهرشهر
خیلی ممنونم بابت شستوشوی فرشهای ۱۲۰۰ شونه ام خیلی راضی بودم چند بار جاهای دیگ دادم بوی بدی میدادن ولی این دفعه اینجوری نبود منم از روی نظرات انتخاب کردم واقن راضی کننده بود
ابهری از مهرشهر
تشکر میکنم از قالیشویی خوب عمارت از شستوشوی فرش ها راضی بودم هم قیمت منصفانه بود هم برخوردشون ممنونم
خیری نسب از گلشهر
سلام عرض ادب خدمت تمامیه مجموعه قالیشویی عمارت فرشامو زحمت کشیدن آوردن خاستم تشکر کنم، از شستوشو راضی بودم از پرسنلشونم تشکر میکنم که انقد با حوصله و منظم بودن دستتون درد نکنه🙏🙏🙏
مظاهری از باغستان
عرض سلام و احترام و خسته نباشید .تشکر میکنم بابت شستوشوی فرش و مبل ها بسیار با سلیقه و خوش قول همه جوره راضی بودم ممنونم از مجموعه عمارت ❤️✅️
مشایخی
درود و تشکر از قالیشویی عمارت فرشام تمیز بودن ازم خاستن که نظرمو بنویسم خیلی حرفه ای و کار بلد بی نهایت ممنونم
سعیدی
عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت قالیشویی عمارت
اول میخام از کادر بسیار منظم و با ادبتون تشکر کنم که توضیح کاملی میدن و راهنمای میکنن بابت شستن فرش ها
فرشامو زحمت کشیدن آوردن فوق العاده تمیز بود خیلی ممنونم ازتون نظرمو دلی نوشتم امیدوارم که تو کارتون موفق باشی
لرستانی
سلام خواستم تشکر کنم از شستوشوی مبل و فرشام که واقن یک بودین تو کارتون خیلی راضی بودم خاستم نظرمو بنویسم که به درد همه بخورع منم از روی نظرات انتخاب کردم هم منظم هم خوش برخورد تشکر از قالیشویی عمارت
احمدی
با سلام خسته نباشید خدمت قالیشویی عمارت خیلی خیلی ممنونم بابت شستوشوی فرشای دستبافتم خیلی برام ارزش داشت به نحو احسنت انجام دادید جادارع از پرسنل بسیار جنتلمنتون تشکر کنم خیلی ممنونم خدا براتون بسازه🙏
بدری هستم از مصباح
سلام و ارادت
ممنونم از قالیشویی عمارت واقعا فرش هام تمیز و فوق العاده شستشوی اصولی و با رفتارعالی و محترمانه پرسنل که باحوصله سوالات روپاسخ دادن. بی نهایت ممنونم .
مریم لطفی
با سلام خاستم تشکر کنم از قالیشویی عمارت خداروشکر فرشام تمیز اومد توضیحاتی ک دادنم خیلی کامل بود
لطفی هستم از شاهین ویلا
سپیده وحدت
تشکر میکنم از قالیشویی عمارت خداییش فرشام تمیز شدن دستتون درد نکنه امیدوارم با همین کیفیت پیش برین🙏
ارجمند
سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت و تیم درجه یک قالیشویی عمارت امروز فرشام رسید عالی بود من که راضی بودم خدا بهتون برکت بده تو این چن سال با قالیشویی های زیادی کار کردم ولی خداروشکر که با شما آشنا شدم به شدت راضی بودم برخوردشون درجه یک بود توضیحاتی که دادن خیلی مفید بود تشکر فراوان❤️🙏
سلطانی
سلام و خسته نباشید خدمت تمام مجموعه خوب قالیشویی عمارت
پرسنل بسیار با شخصیت من که از نوع برخوردشون کیف کردم
از طریق همسایمون آشنا شدم فرشامم خیلی تمیز شدن امیدوارم که به درد همه بخورع
عسگری
درود تشکر از این که هم خوش قول هم خوش برخورد بودید شستوشوی فرش ها خیلی خوب بودن خسته نباشید 🙏🙏
بیگدلی
سلام خدا قوت واقعا کارتون عالی بود فرش ها خیلی تمیز شدن ممنون از زحماتتون
دیدگاه ها