☕️بهترین کافی شاپ های کرج که باید حداقل یک بار امتحان کنید!

کافی شاپ 9/9/2020 4:25:33 PM نمایش : 24535 زمان مطالعه : 7 دقیقه لینک با موفقیت کپی شد.
یک دورهمی دوستانه، یک قرار عاشقانه، داشتن لحظاتی برای خلوت کردن با خودتان، نوشیدن یک نوشیدنی خوش طعم و شاید یک کیک شکلاتی خوشمزه همگی می توانند یکی از دلایل رفتن به کافی شاپ باشند. اما مسئله مهم، انتخاب یک کافی شاپ خوب است.
☕️بهترین کافی شاپ های کرج که باید حداقل یک بار امتحان کنید!

چیزی که یک کافی شاپ را خاص و متفاوت می کند، فضای آن می باشد. و دقیقا به همین خاطر است که صاحبان کافی شاپ در تلاشند تا یک محیط خاص و جذاب ایجاد کنند و با امکانات دیگری مانند بازی های مختلف، خواندن کتاب، موسیقی زنده و ... به جذابیت محیط بیفزایند. البته نمی توان منکر شد که افراد همیشه سلیقه های متفاوتی داشته اند و این تفاوت در انتخاب کافی شاپ هم مشهود می باشد. برای مثال ممکن است کسی مکان های دنج و آرام را دوست داشته باشد در حالی که شخص دیگری به دنبال مکان های شلوغ و پرهیاهو باشد. به همین دلیل در این مقاله سعی کرده ایم متناسب با سلیقه های مختلف بهترین کافی شاپ های کرج را معرفی کنیم. 

1. کافه ایوان سپید

آدرس: مهرشهر، سه راه شهرداری، نرسیده به پل عابر
مناسب برای: کسایی که اهل شعر و کتابن

رنگ غالب این کافه درست متناسب با اسمش، سفید بوده و آرامش بی نظیری را به بیننده القا می کند. کافه ایوان سپید هم کافه است هم یک محیط دنج و قشنگ برای کسانی که دوست دارند کتاب بخوانند، در جلسات شعر و کتابخوانی شرکت کنند و از بحث های فلسفی و تماشای تئاتر لذت ببرند. همچنین این کافه جذاب، یک قسمت کافه کتاب هم دارد که به صورت رایگان کتاب هایش را امانت می دهد.

 

2. کافه مرداب

آدرس: جهانشهر، بلوار مولانا، کوچه گلستان، پلاک 1
مناسب برای: کسایی که عاشق جاهای خاص و متفاوتن و فضای جنگل رو به طور ویژه دوس دارن

برای توصیف کافه مرداب در یک کلمه می توانیم بگوییم: متفاوت. این کافه ی منحصر به فرد طوری طراحی شده است که انگار داخل یک جنگل زیبا و اسرارآمیز نشسته اید یا به یکی از صفحات داستان های تخیلی پرتاب شده اید. اگر دنبال یک فضای متفاوت و جذاب هستید، حتما این کافه را امتحان کنید.

 

3. کافه پلاس

آدرس: عظیمیه، ضلع جنوبی میدان گلستان
مناسب برای: لوکس پسند ها

کافه پلاس یکی از کافه های لوکس کرج محسوب می شود و محیط بزرگ و قشنگی دارد. وقتی وارد کافه می شوید با تنوع زیادی از صندلی مواجه می شوید و کاناپه های بزرگی هم برای دورهمی ها وجود دارد. در منوی این کافه فست فود، غذاهای ایتالیایی، لبنانی و ایرانی وجود دارد و البته صبحانه های این کافه بیشتر از بقیه مواردش طرفدار دارد.

 

4. کافه راندوو

آدرس: جهانشهر، بلوار بهارستان، نبش کوچه ارکیده
مناسب برای: علاقمندان به فضای سنتی و مدرن عربی

کافه راندوو به عنوان اولین کافه عربی کرج، فضای جالبی دارد که هم سلیقه سنتی و هم سلیقه مدرن را در نظر گرفته است. بیشتر ظروف این کافه تم مراکشی دارند و موسیقی ملایم عربی داخل کافه پخش می شود. از ویژگی های خوب این کافه می توانیم داشتن پارکینگ و دسترسی رایگان به اینترنت را نام ببریم. یادتان باشد اگر به این کافه رفتید، حتما باقلوای عربی و استانبولی آن را امتحان کنید.

کافه راندوو

 

5. کافه شکلات بام

آدرس: عظیمیه، گلستان 21
مناسب برای: علاقمندان به منظره کوه

موقعیت کافه شکلات بام که پای کوه قرار گرفته باعث شده است یک منظره زیبا از کوه داشته باشد. این کافه از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد فعالیت می کند و انواع سالاد، فست فود، قهوه، دمنوش، نوشیدنی سرد و کیک را ارائه می دهد. این کافه دو مزیت دارد. اولین مزیتش این است که در محیط بیرونی کافه میز و صندلی چیده شده و شما می توانید در کنار یک منظره قشنگ و هوای عالی، غذا یا نوشیدنی خودتان را هم میل کنید. و دومین مزیتش هم این است که امکان برگزاری جشن و مهمانی های مختلف را دارد.

 

6. کافه دارچین

آدرس: جهانشهر، میدان هلال احمر، خیابان هلال احمر، نبش کوچه سنبل
مناسب برای: کسایی که دنبال یه محیط خودمونی می گردن و اهل هنر هم هستن

کافه دارچین کافه ی دوطبقه ای است که علاوه بر داشتن یک فضای خودمانی سه بخش جذاب هم دارد. اولین بخش جذاب، خود کافه است که در کنار یک فضای فوق العاده می توانید صبحانه، انواع غذاهای سبک و نوشیدنی های خوش طعم را میل کنید و اگر به طبقه دومش بروید می توانید از تراس خیلی قشنگش هم استفاده کنید. دومین بخش جذاب این کافه یک گالری زیبا از آثار هنری است که مخصوص افراد هنری و علاقمندان به هنر می باشد. و اما آخرین بخش جذاب این کافه قسمتی است که انواع قهوه های درجه یک، بهترین چای ها و خوشمزه ترین شکلات ها را می فروشد.

 

7. کافه سئول

آدرس: گوهردشت، خیابان سوم غربی
مناسب برای: علاقمندان به کره و خاندان جومونگ

اگر به سریال یا فیلم کره ای علاقه دارید و با دیدن غذاهای کره ای دلتان می خواهد امتحانشان کنید، حتما به این کافه سر بزنید. کافه سئول اولین کافه ی کره ای در کرج است و هر چیزی در محیط آن شما را به یاد کره می اندازد. روی دیوارهای این کافه، عکس هایی از بازیگران کره ای، الفبای کره ای و غذاهای کره ای قرار گرفته و با اینکه فضای بزرگی ندارد، آرامش خاصی داشته و برای جمع های کوچک و دوستانه عالی به نظر می رسد. در این کافه انواع غذاها و نوشیدنی های سنتی کره ای سرو شده و از جمله موارد پرطرفدارش می توان کیم‌باب(سوشی کره ای)، پنینی پستو و باربیکیو اسپاگتی را نام برد.

کافه سئول

 

8. کافه نامبروان

آدرس: جهانشهر، خیابان هلال‌احمر، نبش کوچه شهداد
مناسب برای: کسایی که جاهای شلوغ و پرهیاهو رو دوست دارن

کافه نامبروان یکی از کافه های پرطرفدار کرج محسوب می شود که به خاطر سالن بزرگ و ظرفیت بالای صندلی ها، امکان برگزاری جشن های مختلف را دارد. این کافه برای دورهمی های خانوادگی و قرار های کاری، گزینه مناسبی است. و آن چیزی که منوی این کافه را خاص کرده است، غذاهای فست فودی به سبک ایتالیایی آن می باشد. همچنین از آن جایی که اجازه سیگار کشیدن داخل کافه به کسی داده نمی شود، بالکن کافه نامبروان به یک اتاق سیگار تبدیل شده است.

 

9. کافه تی شی نی

آدرس: عظيميه، بلوارطالقانی شمالی، نبش گلستان 20
مناسب برای: زیبا پسندها

این کافه محیط خاص و قشنگی دارد و به خاطر موقعیت جغرافیاییش، ویوی زیبایی از بام کرج دارد. کافه تی شی نی علاوه بر محیط داخلی جذابش، فضای بیرونی قشنگی هم دارد که هر کسی را وسوسه می کند ساعاتی را در این کافه بگذراند.

کاف تی شی نی

 

10. کافه وینتیج

آدرس: مهرشهر، خیابان پیچک یک
مناسب برای: یک قرار دو نفره

کافه وینتیج محیط خاص و متفاوتی دارد و شبیه یک زیردریایی اسرارآمیز به نظر می رسد. پنجره های دایره ای شکل، نورپردازی خاص، ویوی منحصر به فرد، دکور چوبی و تم قدیمی این کافه حس و حال قشنگی دارد و آن را  به یکی از کافی شاپ های پرطرفدار کرج تبدیل کرده است.

 

11. کافه ای در خیابان سیزدهم

آدرس: گوهردشت، خیابان اصلی، خیابان سیزدهم غربی پلاک 57
مناسب برای: کسایی که به دکورهای چوبی و قدیمی علاقه دارن

طبقه پایین این کافه طوری ساخته شده است که انگار جبعه های چوبی قدیمی را روی هم قرار داده اند و طبقه دومش از تنه های درخت ایده گرفته است. فضای کلی این کافه و دکور چوبی آن یک محیط دنج و زیبا ایجاد کرده که حس قشنگی را در بیننده بوجود می آورد.

 

12. کافه کبریت

آدرس: 45 متری گلشهر، ابتدای پونه شرقی
مناسب برای: کسایی فضاهای شیک و بزرگ رو می پسندن و به رنگ قرمز هم ارادت ویژه ای دارن

صاحب این کافه کلکسیون بزرگی از کبریت دارد و به خاطر همین علاقه ویژه اش به کبریت، اسم کافه هم کبریت شده است. کافه کبریت بزرگ و دوبلکس است و تم رنگی قرمز و مشکیش آن را خاص و متفاوت جلوه می دهد. اما نکته جالب این کافه این است که برخلاف رنگ پر هیجانش، محیط آرام و دلنشینی دارد.

 

13. کافه بارون

آدرس: جهانشهر، بلوار جمهوری ، بلوار مولانا، جنب فروشگاه رفاه
مناسب برای: کسایی که دنبال یک گوشه ی دنج و آروم می گردن

کافه بارون یک کافه کوچک و آرام در یک خیابون شلوغ می باشد. نور کم و دکور چوبی این کافه باعث شده تا شبیه یک کلبه دنج و آرام زیر باران به نظر برسد. در این کافه خبری از موسیقی های تند نیست و به همین خاطر گزینه مناسبی برای کتاب خواندن محسوب می شود.

 

14. کافه فوتبال

آدرس: جهانشهر، میدان مدنی
مناسب برای: فوتبال دوست ها

کافه فوتبال اولین کافه ای است که برای علاقمندان به فوتبال در کرج افتتاح شده است. دور تا دور فضای این کافه، ال سی دی هایی قرار داده اند تا علاقمندان بتوانند علاوه بر خوردن غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های سرد و گرم، فوتبال تماشا کنند.

کافه فوتبال

559 نفر این مطلب را پسندیده اند. مطلب را می پسندم